اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

یعنی داره مرواریدت در میاد؟

1392/10/10 20:46
نویسنده : مامان جون
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل مامانهورا

جوجو کوچولوی منفرشتهدیشب تا ساعت 5 صبح نخوابیدی و همش نق زدی ، هی بهونه میگرفتی ، شیر میخوردی و غر میزدی و نمیتونستی بخوابیخمیازه

انقدر تو بغلم تکونت دادم و شیرت دادم و هی در تلاش ساکت کردنت بودم که حسابی از پا افتادمآخ

آخر بابایی رو بیدار کردم چون دیگه واقعا کم آورده بودمهیپنوتیزم

بابایی تا ساعت 7 تو بغلش میگردوندت و یکم ساکت تر بودی ولی نمیتونستی بخوابی

بهت یکم دیفن دادیم تا راحت خوابت ببرهچشمک

بالاخره ساعت 7رو گذشته بود که خوابیدی و هنوز 10 صبح نشده بود که بیدار شدی و شروع به شیطنت کردی دلقکو از سرو کول منو بابا که خیلی خسته بودیم بالا میرفتیخواب. یهو دیدیم تو لبه مرز تخت ،سمت بابا هستی و سریع از خواب بیدار شدیم استرس.خوب شد نافتادی پایین من که این صحنه رو دیدم به کل خواب از سرم پرید خجالتو با هم رفتیم به برنامه روزانمون ادامه بدیماز خود راضی

ولی کلا چند روزه که بی قراری میکنی و جای لثه هات سفید و یکم سفت شدهدلقک

دیروزم بیرون رویت یه جوری بود(البته گلاب به روت) نیشخندکه من حدس زدم شاید بخاطر دندونه

به سلامتی فک کنم داره دندونات در میان تنبل خانزبان

ههههههههههه فک میکردم تو جشن تولدت باید جشن دندونی هم بگیرم که 1 ماه انداختیشون جلو عزیز دلمقلب

دوست دارم وروجک قشنگم باز میام گزارشا رو میدمماچ

 

پسندها (1)

نظرات (11)

عاطفه مامان آرش
11 دی 92 11:56
سلام الناز جون. چقدر زود گذشت! یادمه پارسال این موقع هر2مون باردار بودیم. من اولاش بودم و تو آخراش. ماشاالله چه پسر نازی داری. ممنونم عاطفه جونی یادش بخیر خدا نی نی تو رو هم برات نگه داره
مامان باراد
13 دی 92 22:58
سلام النلز جونم خوبی؟ اهورا جونم چطوره؟ ایشاله بدون درد و ناراختی دندوناش بیاد واسش اش دندون درست کن بارادم یه مدت عاجزه و همش نق میزنه نمیدونم چیکارش کنم لثه پایینش باد کرده و حسابی میخاره و چونمو خیلی میخوره خدا بهمون صبر بده دوستتون دارم اینجا هوا سرده ولی بارون نمیزنه سلام عزیزم خوبی؟دیروز براش آش دندونی پخنم بعدا عکساشو تو وب میزارم آخه ی پس باراد کوچولو هم داره دندون در میاره؟به سلامتی ایشالا اهورا که خیلی اذیت شد و اذیتمون کرد حالا هم یه کوچولو جیک زده هنو کامل در نیومده
مامان آذین
15 دی 92 20:00
سلام خانوم گل خوبی وروجکه خوبه کجاییی ؟ میخواستم بدونم کی آن میشی تا بیشتر باهم آشنا شیم ؟ منتظرم هاااااااااااااااااا سلام مامان آذین جون خوبی؟ عزیزم این آدرس وبلاگتو درست بنویس تا بتونم بهتون سر بزنم ممنونم گلم
مامان باراد
20 دی 92 11:51
سلاممممممممممممم ما از دور مزه اش دندونشو چشیدیم تا ایشاله دندون گل پسری زودتر بیاد و با اومدنش قیافشو خوشمل تر کنه مرسی خاله الناز که به مامانم گفتی چه جوری بهم غذا بده بوس عزیزم ممنونم که مثل همیشه ما رو مورد لطفت قرار دادی.باراد کوچولوی منو بوس کن گلم
مامان آذین
21 دی 92 12:37
به اهورا خوبی الناز جونم "بخدا قسم اومدم شمارم بذارم نت قطع شد یه وقتی دلخور نشی عزیزم.میذارمش برات نه عزیزم چرا ناراحت بشم
فاطمه مامان اهورا
23 دی 92 15:04
سلام مامان اهورا جونم.خوبید به ما سر نمیزنید خیلی وقته میخوام بیام وقت نمیکنم.ایشالا به سلامتی اهورا جونم دندون دربیاره و راحت بشه.اهورای ما هم خیلی شیطونی و بیقراری میکنه.ولی خبری از دندون نیست.حال خودتون خوبه؟اهورا چیکارا میکنه؟ سلام عزیز دلم خوبی گلم؟ اهورا کوچولو خوبه؟بخدا درگیر بی قراریای اهورا بودم بعدم رفتیم مسافرت مراقب خودتون باشید تو اولین فرصت حتما سر میزنم بهتون
هیجان
25 دی 92 0:51
ایشالله که مبارکش باشه و پسرمون رو اذیت نگنههه مرسی هیجان جونی
جیگر مامان
25 دی 92 16:26
سلام شرمنده خیلی وقته سر نزدم گل پسملت دیگه مردی شده برای خودش سلام عزیزم خوبی؟آره ماشالا داره مرد میشه
منتظر
29 دی 92 19:05
سلام عزیزم ایشالله بسلامتی مبارکه راستی الان 2 ماهه خبری از این پریوده زشت و بد نیست میخوام فردا تست بدم برام دعا کن توروخدا
رادمهر و مامان
8 بهمن 92 0:54
سلام چه خبر خوبی برای مرواریدای خوشگلش خوشحال شدم درسته کمی اذیت میشن خیلی وقت بود دوست داشتم بهتون سر بزنم سلام عزیزم ممنونم از محبتت
مهتاب مامان آذین
21 بهمن 92 12:25
سلام دوست مهربونم کجایی دلم برای این وروجکه تنگ شده ......... ما اومدیم عزیز دلم ببخشید که یک دیر شد