اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

نظرات (5)

masoud
30 بهمن 92 19:41
پاسخ زنانه به پرسش های مردانه http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=734852&PostID=29000951#29000951
مامان محمدپارسا
2 اسفند 92 11:27
سلام الناز.کجایی؟دلمون برات تنگیده. تولدت اهورا جون مبارک باشه.معلومه خیلی زحمت کشیدی.خوبه از همه چی عکس گرفتی.من که دست تنها بودم نتونستم اونجوری که می خوام عکس بگیرم. سلام عشقم خوبی؟ محمد پارسا خوبه؟راستش من اصلا عکس و فیلم نگرفتم همشو دختر دایی هام و دختر خالم زحمت کشیدن حالا هم همه عکسا رو کامل نزاشتم کلا مطالب عقب افتاده تو وبلاگش زیاده
مهتاب مامان آذین
5 اسفند 92 16:22
مبارکککککککککککککککککککککک همیشه به شادی باشه ای وروجک مامانی دلم حسابی براتون تنگ شده بود . دیگه کم کم میتونی به فکر زن دادنش باشی آخه هزار ماشااله مردی شده واسه خودش.آخیش کیف کردم مرسی مامان اذین مهربون
الهه مامان سایدا
7 اسفند 92 19:42
اهورا جون تولدت یک سالگیت مبارک عزیزم دست مامان و بابا هم درد نکنه که اینقدر واسه شما زحمت کشیدن ایشاله بزرگ بشی و با موفقیت های زیادت زحماتشون رو جبران کنی مرسی عشقم ممنونم که بهمون سر میزنی روی سایدا خوشگلمو ببوس
نینا
20 فروردین 93 0:56
lمبارک مبارک تولدت مبارک بیا تو بغل من تا که بوست کنم خودم دومادی تو ببینم عزیزم ایشاله تن سالم باشی و همیشه به شادی از طرف من و باراد ببوسش و تولدشو تبریک بگو