اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

عيده و امسال عيدي ندارم

1393/1/19 15:52
نویسنده : مامان جون
3,854 بازدید
اشتراک گذاری

 

عيده و امسال عيدي ندارم
گذاشتي رفتي عزيزم من بيقرارم
عيده و امسال تنهاي تنها
به جاي عيدي عزيزم
من تو رو ميخوام
از وقتي رفتي غمگينه خونه
گريم ميگيره با هر بهونه
رفتي و موندم با اين همه درد
هرگز نميشه فراموشت کرد
اگر چه نيستي
ياد تو اينجاست
عشقت توي قلب ماهاست
هر جا که هستي
خدا به همرات
دعاي خير پشت و پنات!
هر جا که رفتي
خدا به همرات



سلام به دوستای خوبم و همه مهربونایی که نگران من و اهورا بودید

سال نوتون مبارک امیدوارم سال خوب و خوش و پر برکتی داشته باشید

امسال عید لحظه سال تحویل قرار شد همه تو خونه پدربزرگ و مادر بزرگم باشیم

چون بابابزرگم حالش خوب نبود

البته گویا دکترا جوابش کرده بودن و گفته بودن از 3 روز تا 3ماه زنده میمونه ولی به ما نگفته بودن و فقط خواستن تا دور هم جمع بشیم

و روز پنجشنبه 7 فروردین بود که پدر بزرگم به رحمت خدا رفت و ما رو در غم و اندوه تنها گذاشت

یه روز قبل فوت پدربزرگم رفتیم بهش سر زدیم،حالش خوب بود کلی اهورا و دینا بچه خواهرم براش ادا دراوردن و پدربزرگمو خندوندن و ما عصر برگشتیم خونه تا بچه ها با سرو صداشون اذیتش نکنن که صبح اونروز عمرشو داده بود به شما

میگفتن پدربزرگم از اینکه بهش سر زده بودیم خیلی خوشحال شده بوده و گفته بوده چه خوبه آدم همه بچه هاش دورش باشن، همشونو ببینه و بعد بمیره

خدایا شکرت که بابا بزرگمو یه روز قبل دیدم و بوسیدمش

صلوات بر محمد و خاندان پاکش

آقا جون روز آخری که به دیدنت اومده بودیم حالت خوب به نظر میرسید ولی روی پاهات تاول زده بود نگو بیماریت داشت میزد بیرون

چقدر مثل همیشه مهربون بودی

صورتتو تازه اصلاح کرده بودی و از حموم اومده بودی

ترو تمیزو نورانی

خدا بیامرزتت

 

 

بابا بزرگ خوبم خیلی دلم برات تنگ شده

برا اینکه برام شعر بخونی و با دستای لرزونت برام نقاشی بکشی

برا اینکه بچه بشم و باز سوار تابم کنی و بازیم بدی

برا اینکه نازمو بکشی و بگی الناز من کیه کیه؟دختر کوچولوی من کیه کیه؟خوشگل من کیه کیه؟مهین کوچولوی من کیه کیه؟...منم با خوشحالی بگم منم من

بابابزرگ خوبم خدا بیامرزتت و روحت قرین رحمت بشه

نمیدونم چطور قبول کنم که دیگه نیستی

تو یه فرد نمونه و زحمت کش بودی با رفتنت همه ما رو اندوهگین کردی ولی میدونم که خودت راحت شدی چون خیلی عذاب میدیدی

دیگه مجبور نیستی همش دارو بخوری دیگه شبا تا صبح بیدار نمیمونی سرفه کنی دیگه درد نمیکشی

از این به بعد راحت بخواب...راحت بخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهتاب مامان آذین
18 فروردین 93 21:31
عزیزم تسلیت میگم ایشااله هر چی خاک گور ایشونه عمر بقیه عزیزانتون باشه گلم . ممنونم عزیزم
نینا
19 فروردین 93 0:21
سلام الناز و اهورا عزیزم تازه مطلب رو خوندم خیلی تنم لرزید و ناراحت شدم ایشاله هر چه پدر بزرگت عمر نکرده بقای عمر شما باشه منو تو همه غصه هات شریک بدون... پدر بزرگ ها همیشه نگاهشون و بوی تنشون ارامش زندگی ماست ایشاله سال نو پر از خوشی و لحظات شاد شاد واستون باشه و همیشه سایه ای مستدام بر سر پسری داشته باشین دوسستتون داریم اقا باراد و مامانش ممنونم عزیزم ایشالا هیچ وقت غم نبینی
الهه مامان سایدا
19 فروردین 93 8:56
سلام الناز جون عزیزم بهت تسلیت میگم و امیدوارم خداوند بزرگ پدربزرگت رو در بهترین جای بهشت قرار بده میفهمم غم از دست دادن پدربزرگ به این مهربونی یعنی چی چرا که منم با فوت پدربزرگم خیلی ناراحت شده بودم اهورا جون رو از طرف من ببوس ممنونم الهه جون دلم براتون تنگ شده شما هم سایدارو ببوسید
مامان بهنود و بهناز
19 فروردین 93 10:31
تسلیت میگم چقدر صورت مهربون و آرومی داشتن خدا رحمتشون کنه این فنقلیت خیلی بلاست ها ببین من کی گفتم یه محله ازش در امونن! ممنونم گلم
آنیا
21 فروردین 93 20:48
سلام عزیزم خوبی تسلیت میگم خدا بیامرزتش.اهورا جان خوبه؟ماشااله مثل مامانش خوشگله خدا حفظش کنه سلام انیا جون مرسی بهمون سر زدی عزیزم
مهسا
26 فروردین 93 16:43
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم غم آخرت باشه اهورا جون رو ببوس mamnonam mahsa jon
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 19:06
کمترین آرزویم اینست : هرگز با چشمان مهربانت نامهربانی روزگار را نبینی ناز بانو! روزت مبارک خانمی salam azizam mer30 fadat sham roze shoma ham mobarak
جیگر مامان
9 اردیبهشت 93 14:58
سلام اول از همه با کلی تاخیر تسلیتتتتتتتتتت بعدم ماشالاه این گل پسر واسه خودش چه مردی شدههههههههه
نازنین
15 اردیبهشت 93 11:22
عزیز دلم تسلیت می گم ایشالله که اهورای عزیزم سلامته و خودتم خوبی و کم کم با این موضوع کنار اومدی روزای خوبی رو برات ارزو می کنم خوش باشید گلم
mami mahnaz
4 خرداد 93 2:40
الناز گلم تسلیت میگم وامیدوارم غم آخرت باشه,روحشون شد,راستی خیلی زیبا حال وروز قبل و بعد فوت شونو توصیف کردی,بغضم گرفت عزیزم واقعا ببخش اگخ باعث ناراحتیت شدم ممنونم از بابت همدردیت