اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

روز مرد مبارک

1393/2/23 3:14
نویسنده : مامان جون
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

روز مرد و میلاد امام علی (ع) رو به تمام دوستانم تبریک میگم

چهار مرد در زندگی من وجود دارن که به تک تکشون افتخار میکنم و از خدا میخوام  همیشه سالم و سرحال و خوشبخت باشن،خدایا سایه این 4 مرد رو از زندگیم کم نکن...آمین

niniweblog.com

پدرم

زحمت کش ترین مرد زندگیم که مظهر بزرگی و قدرته و کسی که همیشه عاشقانه به حرفهام گوش میده و تو هر شرایطی نازمو میکشه و هوامو داره

بابای عزیزم دستای مهربونت رو میبوسم و عاشقانه میپرستمت و از خدای بزرگ میخوام تا سایت همیشه بالای سرم باشه

دوستدارم بابا جونم روزت میارک

niniweblog.com

همسرم

مظهر اقتدارو استقامت،کسی که مثل یه کوه پشتم وایساده و بودنش برام آرامشو امنیت رو به ارمغان میاره

کسی که همیشه هواسش بهم هست و تو هر شرایطی کمکم میکنه

خدایا سایه همسرمو از سرم کم نکن و کمک کن تا همیشه خوشبخت و سر بلند زندگی کنیم

دوست دارم همسر مهربونم و بهت افتخار میکنم،روزت مبارک

niniweblog.com

برادرم

با اینکه ازم کوچیکتره ولی همیشه هواسش بهم هست .خدایا ممنونم که همچین داداش با معرفتی بهم دادی

خدایا یدونه برادرم رو برام نگه دار

دوستت دارم داداش گلم روزت مبارک

niniweblog.com

واما وروجک کوچولو و مرد کوچولوی زندگی من

پسرم

مظهر عشق و امید و انگیزه برای من،میتونم بگم نفس دوباره برای زیستنم وبهونه ی زندگیم که با یه خندش همه دنیا برای من میشه

خدایا بخاطر تمام نعمت هایی که بهم دادی نهایت سپاس رو ازت دارم

خدایا ممنونتم بوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان مهتاب
27 اردیبهشت 93 15:16
چه عالی بود "ایشاله سایه شون همیشه مستدام ممنونم مامان مهتاب مهربونم
mami mahnaz
4 خرداد 93 2:43
خدا حفظشون کنه برات الناز مهربون,راستی خودتم خیلی مردی با وجود بچه و کلی کار داری درس میخونی ههههه, فدات شم مهنازی تو خیلی خانوم و مهربونی
مامان الهه و بابا حمید
7 خرداد 93 8:06
سلام عزیزم خوشحالم که باز اومدی و وبلاگ اهورا رو به روز کردی دلتنگت شده بودم خییییییییییلیییییییییییییییییییی ایشاالله همیشه شاد و سربلند در کنار عزیزانت زندگی کنی خانم گا پسرتم ببوس الهه جون مرسی که بهمون سر زدی واقعا دلم برا خودت و سایدا جن تنگ شده
ابجی امیرحسین کوچولو
24 تیر 93 23:15
الهی.خیلی نازه .راستی به وبلاگ داداش من هم سری بزنین