اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

من و بابایی

1391/5/1 15:53
نویسنده : مامان جون
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من و باباییقلب

خوبی گلم؟من خیلی دیر اومدم تا برات مطلب بزارمسبز

من و بابایی 86/1/12 عقد کردیم و 4ماه بعد یعنی 86/5/27 با هم عروسی کردیم

چند ماه پیش برا اومدنت اقدام کردیم و الان که من این مطلب رو مینویسم(91/5/1) درست تو 2ماهه که تو دل مامان هستی و من و بابایی اسمت رو گذاشتیم لوبیازبان

اگه بدونی من و بابایی چقدرررررررررر دوست داریمماچ

بابا خیلی خوب و مهربونه من مطمئنم وقتی بیای عاشقش میشیمژههی چپ و راست میبوستت

من و بابا یه زوج خوشبخت هستیم و تو تو یه خانواده گرم و صمیمی به دنیا میای و این خیلی خوبه گلم

همه تو رو دوس دارن و بابابزرگ هات و مامان بزرگات برای اومدنت لحظه شماری میکنندلقک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیدین
1 مرداد 91 16:55
سلام مامان رورو خوبی ایشاالله که نی نی تون صحیح و سلامت به دنیا بیاد به پسر منم سری بزنید خوشحال میشیم مرسی





سلام عزیزم ممنونم چشم حتما سر میزنم گلم