اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

روز مادر

1394/1/21 18:08
نویسنده : مامان جون
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

 میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا مبارک

 روز مادر و روز زن رو به مادر عزیزتر از جانم و همه دوستان و عزیزانم تبریک میگم و امیدوارم کسانی که در حسرت مادر شدن هستند خدا به احترام خانم فاطمه زهرا دامنشون رو سبز کنه

صبح امروز بابا روز زن رو بهم تبریک گفت و منو بیدار کرد با اینکه خواب مونده بودم و دیر بود گفت صبحانه رو آماده کرده و منتظره تا بیدار شم و با هم صبحانه بخوریم و بعد صبحانه دفتر خاطرات رو که به رسم روزهای قشنگمون توش یادگاری مینویسیم بهم داد و کلی خوشحالم کرد.همسر خوب و دلسوز و فداکارم ممنونم که هستی،مرسی که همیشه پشتم ایستادی و بهم لطف داری

و اما مهم تر اینکه من 2 ساله که مادر شدم و این مسولیت شیرین و زیبا و البته خیلی سخت رو دارم و از خداوند بزرگ برا لحظه لحظه این حس قشنگ سپاسگذارم.

خدایا شکرت که این وروجک رو بهم دادی،مرسی بهم لیاقت دادی.کمکم کن تا بتونم بخوبی بزرگش کنم و تربیتش کنم و به همه کسانی که آرزوی وروجک میکشن یه نی نی تپل و مپل بده تا طعمشو حس کنن .خدایا ممنون که من هم یک مادر هستم،ممنونم که بهم این لیاقت رو دادی و ازت میخوام کمکم کنی تا همیشه بتونم این مسولیت بزرگ رو به خوبی پیش ببرم و فرزندم رو به نحو احسن تربیت کنم و همیشه مراقبش باشم....آمین

و اما پسر قشنگم

ای زیبا ترین موجود هستی عاشقانه دوستت دارم و برات همیشه آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم،از خدای بزرگ میخوام که تو رو برای من و بابا نگه داره و هیشه سالم و سلامت باشی و بچه صالحی باشی،آرزو میکنم که موفق بشی و به بالا ها برسی و همیشه در راه راست و راه خدا قدم برداری

پسر مهربونم انقدر دوستت دارم که نمیتونی تصور کنی،وقتی دستای کوچولولتو میاری و نوازشم میکنی و وقت خواب که دست کوچولوت رو باز میکنی و از من میخوای تا سرم رو روی دستت بزارم یا بغلم میکنی و نوازشم میکنی و تو دنیای کودکیت بهم محبت میکنی...این محبت انقدر بزرگه و با ارزشه برام که من تو دنیای بزرگی خودم پیشت کم میارم

ممنونم که اومدی،ممنون که پسر من شدی،ممنون که هستی،مرسی که بهم لقب مادر بودن رو دادی.

مادر شدن رو از لحظه ای که تو وجودم بودی احساس کردم و لذت بردم و با بدنیا اومدنت این حس کامل شد.

پسر نازنیم خیلی دوستت دارم و از خدا میخوام تو رو سالم و سلامت برامون نگه داره

                                                                                                    آمین یا رب العالمین

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان زهره
28 فروردین 94 16:19
سلام عزیزم روزت مبارک امیدوارم جشن 120 سالگی اهورا جون امیدوارم سایه ات 120 سال رو سر اهورا جون باشه آمین سلام ممنونم از لطف شما
هادی
2 اردیبهشت 94 20:20
من و اهورا کلی ذوق میکنیم که تاج سرمون هستی. انشاالله که همیشه وجود پر محبتت سالم باشه بهترین همسر و مادر دنیا. _____________ وای مرسی عزیزم منم شما دوتا رو از دنیام بیشتر دوس دارم خدا سایه تو رو از سر ما کم نکنه تاج سرتم برات نگه داره