اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

سومين سونوگرافي به روايت بابا

1391/9/18 12:41
نویسنده : مامان جون
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم. هفته قبل با ماماني رفتيم تا دوباره ببينيم تو چه وضعي هستي تا كلي كيف كنيم نیشخند.

منظورم همون سونو هستش. من هر موقع وقت سونو مياد، كلي خوشحال ميشم (مامانتو كه نگو). اين سري آقاي دكتر از همون اول كه دستگاهو گذاشت رو شيمك مامانيت، حركت قلب كوچيكت معلوم بود. يه حس عجيبي بهم دست داد كه نميشه بيانش كرد، زندگي و حركتو به راحتي ميشد فهميد.

همش چشمم تو مانيتور بود كه قسمت هاي ديگه بدنتو ببينم (ولي خودمونيم تشخيصشون خيلي سخته سوال ). به آقاي دكتر گفتم كه ببخشيد ولي اصلا نمي تونم تشخيص بدم چي به چيه، مامانت به زور جلو خنده شو گرفت. آقاي دكتر هم مثل آقا معلما شروع كرد به نشون دادن دست و پاي كوچولوت و ... .

من و مامانت هم با ذوق نگا مي كرديم. تو دلم آرزو كردم كه سالم و سلامت به دنيا بياي و به زندگي من و مامان خوشگلت عشق خداييتو هديه كني. قلب

بييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي صبرانه منتظرتم پسر گلم.

پسرم روشني نور دو چشمان مني دوستت دارم

بهترين هديه اي از جانب يزدان مني دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گیله مرد
19 آذر 91 22:00
سلام از حضور تون در وبلاگ و نظر لطفتون ممنونم تشکر سر زدین
لیلا
20 آذر 91 14:18
انشالله نی نیتون به سلامتی بدنیا میاد . شما جای ما بودین چیکار میکردین که تو این هفت ماه هر ماه مجبوریم بریم سونو. البته خوبه بزرگ شدن دخمل گلمو میبینم.


سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر زدید
خدا نی نی شما رو هم براتون نگه داره عزیزم
هیجان
21 آذر 91 11:41
قربون جزئیاتش برممممممممممممم
پسرممممممممممممم منم دوست دارممممممم از روز اولی که داشتی درست میشدی من بودمممممم پس از همون روز اول باهات انس گرفتم
ایشالله که همیشه تو زندگیت شاد و سلامت باشییییی


سلام هیجان جونم ممنونم که بهمون سر میزنی
گل پسملمم از خاله جونش خیلی تشکر میکنه
بوسسسسسسسسسسسسسسس