اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

اواخر 7 ماهگی

1391/9/23 23:53
نویسنده : مامان جون
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

      تاریخ 91/9/23        

                         niniweblog.com

سلام عشقمniniweblog.com

سلام پسر قشنگمniniweblog.com

 

سلام نفسمniniweblog.com

وای که چقدر بی طاقت شدمniniweblog.com

دلم برات جیک زدهniniweblog.com

چقدر زمان دیر میگذرهniniweblog.com

همش دلم میخواد بشینم و بی خودی گریه کنمniniweblog.com

مامانی کلی تنبل شدهniniweblog.com

حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم عزیزمniniweblog.com

همش به تو فک میکنمniniweblog.com

پس کی میای پیشم؟niniweblog.com

تو هم 3-4 روزه که تکونات متفاوت شدهniniweblog.com

موجی تکون میخوری گلمniniweblog.com

من خیلی خوشم میاد و میخندم اما بعضی وقتا بی خودی نگران میشمniniweblog.com

میگم نکنه مثل بچه گربه ها که به نخ گیر میکنن تو هم به بند نافت گیر کردی که اینجوری تکون میخورniniweblog.com

دیشب بابا دید خیلی نگرانم زودی تو اینترنت مطلب درآورد که از این به بعد بچه ها موجی هم تکون میخورن و این چیز نگران کننده ای نیست،دستت درد نکنه آقای پدرniniweblog.comما خیلی اذیتت میکنیمniniweblog.comتو خیلی خوب و مهربونیniniweblog.comایشالا که بتونیم جبران کنیمniniweblog.com

پسر گلم خیلیییییییییییی دوست دارمniniweblog.com

خیلی هم عاشقتم عزیز دلمniniweblog.com

تو مثل خودم شیطونی وقتی موجی تکون میخوری اینو حس میکنمniniweblog.com niniweblog.com

دیشب یه سری وسایلتو که مامان مهین برات خریده گذاشته بودم جلو چشمم و هی قربون صدقه میرفتم براشونniniweblog.com

مامان مهین یه عروسک از این تمرینی ها برا مون گرفته تا یاد بگیریم چطوری پوشکت کنیمniniweblog.com

هههههههههه دیشب با بابایی کلی باهاش بازی کردیمniniweblog.com

شب هم عروسکو کنارم خوابوندمنیشخندحسودیت شد؟niniweblog.com

 

راستی عزیزم الان تو اواخر ماه 7 هستیم و یک هفته دیگه وارد 8 ماه میشیم به سلامتniniweblog.com

هی بابا میگه کاش نی نیمون زودتر بیاد تا ببینیم چه شکلیهniniweblog.com

میگه دوس دارم کلی گازش بگیرم و باهاش یازی کنمniniweblog.com

 

از یه لحاظ خیلی خوشحالم که میایniniweblog.com

آخه تو که بیای بابایی دست از سر من برمیداره و دیگه مماخمو نمیکشهniniweblog.com

لپمو نمیکشهسبز

گازم نمیگیرهعصبانی

اذیتم نمیکنهزبان

همش انگار من یه بچه ام که افتادم به گیرش همیشه از دستش عصبانی میشمniniweblog.com

ولی حالا که تو داری میای خوشحالم که بابا با تو بازی میکنه و من راحت میشمعینک

دوست دارم عزیز دلمniniweblog.com

مراقب خودت باش بازم میام مینویسم براتniniweblog.com

                           niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله طاووس!
24 آذر 91 2:28
خیلی وبلاگت عالیه الناز جون. بعداً که پسرت بخونه حال میکنه


ممنونم خاله طاووس مهربون
مرسی که بهمون سر زدی
باران قلنبه
24 آذر 91 11:24
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


عزیزم رای دادم