اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

حال این روزهای من

1391/10/17 23:12
نویسنده : مامان جون
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی عشق مامان

من که زیاد خوب نیستم،این روزا دغدغه فکریم زیاد شده گلم،همش قصه گردگیری خونه رو دارم.

 

خودمم هیچ کاری از دستم بر نمیاد،تا سر پا میایستم دردم میگیره و خیلی خسته میشم.

خیلی میترسم، چون بهم تذکر دادن که نباید کار کنم و خسته بشمنگران

ولی خوب چیکار کنم ذهنم همش درگیر میشه،نمیتونم تحمل کنم و رو اعصابم تاثیر میزاره و بهونه جدید برا گریه کردن پیدا میکنم.

بابا جون و مامانم امشب رفتن تهران

طفلی باباجون بخاطر کارش رفت.عزیزم دعا کن کاش درست بشه و راحت بشه قول داده فردا شب برگرده و پس فردا از راه برسهابرو

مامان مهین هم کار داشت و رفت به خانوادش سر بزنه اونم نگران ما بودافسوس

گفت 1هفته یا 10 روزه برمیگرده

حال این روزهای من خیلی بده

یه دلتنگی و استرس خاصی تمام وجودمو در بر گرفته

هم دیگه طاقتم تموم شده تا زودتر ببینمت،و هم میترسم از اینکه زایمان زودرس داشته باشم و به کارام نرسیده باشم

مامانی من حتی ساکتم نبستم هنوز

برام دعا کن گلمفرشته

بابا که از سفر برگرده کارگر میاد کمکمون میکنه و کارامون تموم میشه عزیزم

بعدش باید بریم تختو کمدت رو بیاریم و سیسمونیت رو بچینیم

الهی قربونت برم

دورت بگردم عشقم

راستی مامانی خوابت به من کشیده

من خیلی دعا کردم به بابات بکشی ولی مثل اینکه شانس نیاوردم و خوابت به خودم کشیده

آخه صبح بابا که از در میرفت بیرون در صدا داد و شما تو دلم پریدی

قبلا هم این اتفاق افتاده بود،خیلی ناراحت شدم ،چون با این اخلاقت اذیت میشی و ما رو هم اذیت میکنینیشخند

مراقب خودت باش گلم

برای حال من و کار بابایی دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
17 دی 91 23:26
مواظب خودت باش منم سال پیش همنجور بودم جوش نزن همچی حله


ممنونم دوست عزیز
چشم حتما
مرسی که به ما سر زدید
هیجان
18 دی 91 10:59
عزیزمممممممممم
حق داری که اینهمه مضطرب باشی ادم احساس میکنه که همه کارای دنیا مونده رو سرش
عزیزم اروم باش همه چیز به موعق انجام میشه نگران هیچی نباش ووروجک داره میاد و تو به عنوان یه مامانی که همیشه همه کارات رو به موقع انجام دادی اینبار هم از پس همه چیز بر میایی به خودت فشار وارد نکن قرار نیست همه چیز عالی و کامل و دقیق و سر جای خودش باشه بجز تو و نی نی
می بوسمت مامان خانم ایشالله که سلامت باشی این روزهای آخر شمارش رو


سلام هیجان جونم خیلی به دعای تو و بقیه دوستان نیاز دارم
ممنونم گلم مرسی که بهمون سر زدی
جیگرمامان
9 بهمن 91 13:27
سلام
اخیییییییییییییییییییی
الهیی غصه نخور درست میشههههههههههه
التماس دعا


سلام عزیزم
ممنونم گلم
ایشالا به حق این روز عزیز به زودی زود دامنت سبز بشه عزیزم
اومدم وبلاگتو خوندم و اشک تو چشمام جاری شد برا مطلبی که به نام بریدم گذاشته بودی
ولی متاسفاته نشود نظر بدم
بلاگفا قبول نکرد
برات کلی دعا کردم ایشالا به زودی نتیجه بگیرید