اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

وسایل دخملونه ی سیسمونیت

1391/11/20 12:48
نویسنده : مامان جون
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 پسر خوشگلم تو سیسمونی شما یه سری لباس و اسباب بازی دخترونه وجود داشت که من جمعشون کردمو گذاشتم واسه اینکه اگه خدا خواست و در آینده یه دخمل به ما داد بمونه برا آبجی کوچولوتزبان

جریان از این قراره که یه سری از این وسایل رو مامان مهین زحمت کشیدن قبل از بوجود اومدن شما خریدن.مامان مهین هم وسایل پسملونه خریده بود هم دخملونه ولی بعد اینکه جنسیتت مشخص شد دیگه از خرید وسایل دخملونه دست کشیدیم و همش پسملونه خریدیمچشمک

یه سری از وسایلا هم من و بابا جون هر جا مسافرت رفتیم لباس یا اسباب بازی یکی دخملونه و یکی پسملونه آوردیم برا نی نی های گلمونقلبماچ

خدارو شکر میکنیم که به ما لیاقت داد و شما رو بهمون هدیه کردفرشته

و دعا میکنیم یه دخملم در آینده بهمون بدهبغل

چون منو بابایی هم دخمل دوس داریم هم پسمللبخند

پس این وسایلو عکسشو میزارم اینجا یادگاری بمونه و بعد میزارمشون تو ساک نگهشون میداریم برا آجی جونخوشمزه

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

این پیراهن خوشگل رو عزیز جونم (مامان مامانم)خریدن

niniweblog.com

niniweblog.com

این بافتنیای خوشگل رو مامان دوست عزیزم رعنا جان زحمت کشیدن دستشون درد نکنهماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله بهاره
19 بهمن 91 10:25
سلام گلم امیدوارم که پسر خوشکلم زود به دنا بیاد ندیده دوستش دارم مثل امیرعلی خودم
خیلی خوب می شد که عکس از اتاقشو براش بذاری فکر می کنم ایده جالبی باشه منتظر اومدنتون تو وبلاگ امیرعلی هستم.


سلام عزیزم
ممنونم از اینکه به ما سر زدید
حتما میام گلم
چشم عکسارو هم میزارم
خاله بهاره
21 بهمن 91 8:21
سلام عزیزم خیلی زحمت کشیدی برا اتاق کوچولوت
مطمئنم که وقتی خودش ببینه خوشش میاد با این همه سلیقه و وقت که مامان و مامان جونیش براش گذاشته بودند.
ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدی فکر می کنم
ولی نه مطوئنم که دوستای خوبی برای هم میشیم
منتظر اومدنش هستم ان شاء الله که صحیح و سالم به دنیا میاد.
خبرم کن برا اومدنش می بوسمتون.

سلام ممنونم خاله بهاره جون
نی نیم چهارشنبه میاد
مرسی که به ما سر میزنید
بوسسسسسسسسسسسسسس