اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

ثانیه شماری برای اومدنت

1391/11/24 17:48
نویسنده : مامان جون
486 بازدید
اشتراک گذاری

91/11/24

niniweblog.com

سلام عشقمniniweblog.com

پسر قشنگم،قربونت برم منniniweblog.com

عزیز دلم،من دارم حاضر میشم برم بیمارستانniniweblog.com

فردا صبح وقت عمل دارم و شما میای تو بغلم niniweblog.com

 

فک کنم از هیجان امشب خوابم نبره niniweblog.com

دارم لحظه شماری میکنم برا لخظه دیدنت،برای بوئیدنت،برای در آغوش کشیدنت  niniweblog.com

وای مامانی فردا میای تو بغلم انشاالله niniweblog.com

ایشالا که صحیح و سالم باشی و همه چی خوب پیش بره niniweblog.com

عزیزم خاله ها و دائیی هام به همراه عزیز و آقاجونم زنگ زدن و دارن برا اومدنت لخظه شماری میکنن و التماس دعا دارنniniweblog.com

امروز با بابا رفتیم خونه بابا بزرگ و مامان بزرگت و اونا هم منتظر اومدنت هستن niniweblog.com

بعد هم رفتیم پیش مادر بزرگم(مامان بابام)و منو از زیر قرآن بدرقه کرد و برام اذان خوند ایشون سیده و نفسش پاکه فرشته

عزیزم خیلی بیقرارم برا لحظه اومدنت niniweblog.com

راستی گلم فردا ولنتایین هم هست niniweblog.com

عزیز دلم شما تو روز عشق بدنیا میای و بهترین هدیه برا من و بابایی هستی niniweblog.com

ایشالا کلی عشق و دوستی و محبت با خودت بیاری niniweblog.com

ما پس فردا از بیمارستان مرخص میشیم و به همراه گل پسری میاییم خونه niniweblog.com

میبوسمت ماچ

مراقب خودت باش فرشته

تا فردا که میای تو بغلم بی قرارتم هوارتا niniweblog.com

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

افسون
26 بهمن 91 22:07
سلام الناز جونم...الان پنجشنبه است و من 3 روزه ازت خبر ندارم...اومدم وبلاگت تا شاید خبر تازه ای باشهاخرین مطلب رو که خوندم اشک تو چشام جمع شد...انشالله عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کردی و حال خودت و گل پسری خوبه خوبه خوبه بازم قدم پسر گلت رو تبریک میگم...


سلام عزیز دلم
ممنونم گلم ایشالا به زودی نی نی تو دنیا بیاد و در آغوش بگیریش
میبوسمتون
هیجان
30 بهمن 91 11:41
وای خدای من
نمیدونم در چه حالید خدا به همراهتون باشه خیلی منتظرتم الی جون


سلام هیجان مهربونم
خوبی گلم
دلم براتون تنگ شده بود
مرسی عزیز دلم
بوسسس برا خودت و نی نی
هیجان
2 اسفند 91 13:01
عکسش رو دیدممممممممممممم
اهورای عزیزممممممممممممممممممممممممم باورم نمیشه این تویی که این همه وقت منتظرت بودیم عزیز دلم هزارماشالله خدا پشت و پناهت
مامان خانوم عزیزم الهی که حال هردوتاییتون خوب باشه و حسابی داری حال میکنی با نی نی منتظرتم عزیزم


آخه ی ممنونم هیجان جونم خیلی لطف داری گلم
بوسسسسسسسسسسسس
جیگر مامان
6 اسفند 91 16:44
سلام
مامانم همیشه به شما سر میزنه
شما به ما سر نمیزنید
تازه ما لینکتون کردیم
ولی شما نه
گریهههههههههههههههههههههههههه


سلام عزیز دلم
ببخش گلم
همین الان لینکت میکنم
بوس عزیزم
هیجان
8 اسفند 91 13:34
یعنی دارید چیکار میکنید مادر و پسر
ای جونم الهی که حالتون خوب باشهههههه و شبا راحت بخوابید


ای وایییییییی هیجان جونم به خوب نکته ای اشاره کردی اصلا شب و روز خواب ندارم خیلی بدنم ضعیف شده
بنیه ندارم
برام دعا کن