اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

7ماهگی

1391/9/1 18:39
نویسنده : مامان جون
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حاصل عشق من وبابایی

وجودم،پسرم،پاره تنم،جیگرم،عزیزم،مهربونم،بهترینم،نفسم همه کسمniniweblog.com

دل مامانی برات یه ذره شده بودniniweblog.com

niniweblog.com

عزیزم حالا که برات مینویسم خدارو شکر سرماخوردگیم خوب شده و حالم بهتره نایت اسکین

 

خاله های مهربونی هستن که همشون نگران ما بودن و ما ازشون کمال تشکرو قدردانی رو داریمniniweblog.com

پسر قشنگم واسه ویزیت ماه پیش که رفتم دکتر وزن اضافه نکرده بودم و به خاطر سرماخوردگیم 2کیلو هم از وزنم کم شده بودنایت اسکین

تو وقت مریضیم خیلی خیلی کم تکون میخوردی عزیزمniniweblog.com

منم همش نگرانت بودم و میترسیدم دارو ها رو زیاد مصرف کنمniniweblog.com

عزیز دلم دکتر برام سونو نوشته بود منم گفتم سر فرصت با بابا جونت میرم یا سونوی 3بعدی یا 4بعدی تا بهتر ببینمت و عکس و فیلمتو بگیرم

تازه میگن تو سونو4بعدی 130 بیماری قبل از تولد تشخیص داده میشه ایشالا که تو سالمه سالم باشی گلم

عزیزم ولی یکم که در موردش تحقیق کردم دیدم ضرر داره براتسبز

اصلا دیگه نمیخوام سونو 4بعدی برم و بخاطر ضررش کلا منصرف شدمآخ

بابا رفته بود تهران امشب تو راهه و داره برمیگرده پیشمون آخ که چقدر دلم براش تنگ شدهniniweblog.comاما تو پیشم هستی عزیزم و تو مرد کوچولوی خونه ماییماچ این هفته میریم سونو معمولی و عزیز دلمو دوباره میبینمniniweblog.com

دلم برات یه ذره شده مامانینایت اسکین

 

راستی الان که ماه محرمه نظر کردم ایشالا سالم به دنیا بیای و هیچ مشکلی نباشه سال بعد سقات میکنم گلمقلب

پدر جون(بابابزرگت) هیئت داره و مسئول دسته هستش و هر شب مراسم داریم من بخاطر شما نمیتونم هر روز برم و اذیت میشم، تو این شبا کلی برا تو و خاله هایی که هنوز مامان نشدن دعا کردمفرشته

تو هم دعا کن گلم ایشالا به زودی زود مامان بشن و دامنشون سبز بشهبغل

راستی عزیزم ما هر جا مهمونی میریم تو آروم و ساکت میشی و خیلی کم تکون میخوری

فک کنم از حالا جاهای دیگه رو تشخیص میدی و غریبگی میکنیniniweblog.com

ولی تو خونمون ماشاا... خیلی فعالی و کلا تکون میخوریniniweblog.com

عزیزم امروز وقتی تکون میخوردی کلی خندیدم و از زوقم به بابا زنگ زدم آخه تکونات عجیب بودن کل شکمم کج میشود و بالا میپرید خیلی جیگری

شبا وقتی میخوابم به هر سمت که بخوابم تند تند لگد میزنی مثلا وقتی به پهلوی چپ میخوابم مثل دارکوب میری یه گوشه رو پیدا میکنی و مدام میزنینیشخندعزیزم نصفه شبا بازیت میگیره و من هی باید جامو عوض کنم تا تو کمتر تکون بخوری تا بتونم لالا کنمniniweblog.com.صبحا که از خواب پا میشم شروع به لگد زدن میکنی و وقتایی که لگد نمیزنی تا باهات حرف میزنم و دستمو رو دلم میزارم تو شروع به تکون خوردن میکنیniniweblog.com

کاش تو شکمم یه دوربین بود و من تمام وقت میدیدم تو اون تو چیکار میکنیniniweblog.com

 

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

قربونت برم من وروجکمniniweblog.com

راستی نفسم تا  ماه 5 شکمم خیلی مشخص نبود برا همین اصلا عکس ننداختم ولی وارد ماه 6 که شدم شکمم کاملا خودشو نشون میدهنیشخند بیشتر هم نفخ میکنمخجالتو سر معدمم خیلی باد میکنه

فعلا همین قدر عزیزم

خیلی دوست دارم بعد سونو میام و برات مینویسم عزیزم

خیلی خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
2 آذر 91 0:20
انشالله شازده بسلامتی بدنیا بیاد.فک کنم با دخمل من زیاد تفاوت نداشته باشه.


ممنونم گلم
مرسی عزیزم ایشالا نی نی شما هم به سلامتی دنیا بیاد
مامان پارسا جونی
2 آذر 91 20:39
سلام انشالله پسملی تو هم به موقع و سلامت بدنیا میاد .میبوسمش


سلام عزیز دلم
ممنونم گلم
مامان ثنا جون
6 آذر 91 9:04
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدان شاالله شازده پسر ماهی به سلامتی به دنیا بیاد. ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی


رفتم رای دادم گلم
ایشالا که برنده بشه دخمل نازت