اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

6 ماهگی

1391/8/11 17:14
نویسنده : مامان جون
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم ستارهniniweblog.com               همچین پسری کی داره؟؟؟؟؟niniweblog.com

عشقم ،پسر مهربونم،مامان قربون قلب مهربون و کوچولوت بره الهیniniweblog.com

عزیز دلم مامان سرما خورده و بد جور گلو درد دارهniniweblog.com

الهی قربونت برم که انقدر با درکی از حالا

niniweblog.com

هر وقت که حال ندارم و بی حالم یا مریض شدم تو کمتر تکون میخوری و نمیخوای اذیتم کنیniniweblog.com

 

عاشقتم یکی یه دونه ی منniniweblog.com

عشقم امروز با بابا کلی خندیدیمniniweblog.com

میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه چند وقته به نافم لگد میزنی و من همش میگم هدف گیریت خوبه هههههههههه تازه فهمیدم که لگد نمیزنیniniweblog.com

تو کتاب که داشتم در مورد هفته 24 بارداری میخوندم نوشته بود:"دانشمندان از طریق آزمایش های سونو گرافی دریافته اند کودکان حتی قبل از تولد هم عاشق بازی هستند.کودک شما هم همچنان به فشار دادن دیواره ی رحمتان با پاهایش ادامه خواهد داد و سعی میکند با دستهایش به هر چه در اطرافش هست محکم چنگ بزند.بهترین و تنها اسباب بازی او نیز بند ناف است که خودش را با آن سرگرم میکند."

الهیییییییی قربونت برم من عزیزم

فدات بشم که با ناف من بازی میکنیniniweblog.com

دو شب پیش هم همچین نافمو کشیدی من با این که تازه روت گلاب از دستشویی اومده بودم ولی یه هونیشخند...

ههههههههههه باباتم که فقط حال میکنه دیگهniniweblog.com

واسه هر حرکتت کلی زوق میکنه

niniweblog.com

ماشاا... رفته رفته فعال تر میشی عشق منniniweblog.com

دعا کن مامانی سرماخوردگیش زودی خوب بشه همش در حال عرق کردنم.گلوم خیلی درد میکنه عزیزم سرفه هم مییکنم

هر وقت سرفه میکنم حس میکنم کل دکوراسیون خونتو بهم زدم آخه کلا شکمم میپره بالا پایین

مطلب دیگه ای هم تو کتاب خوندم و برام جالب بود.نوشته بود:"شواهدی در دست نیست که نشان دهد کودکان به صدای پدر،مادربزرگ،خواهر یا برادر خود علاقه ی بیشتری نشان دهند،اما بدون شک صدای مادرشان را تشخیص ودر هنگام تولد آن را به صدای دیگران ترجیح میدهند."

 

راستی این شنبه عید غذیر خم هستشniniweblog.com

ایشالا عید همه مسلمونا مبارک باشه عزیزم   niniweblog.com

عروسی پسر عموی بابا هم هست niniweblog.com

من از صبح دارم لباسامو پرو میکنمniniweblog.com

دو ماه پیش برا عروسی خاله لباس خریدم حالا زیپش نرفت بالاniniweblog.com

تازه شکمم مثل تاخچه شده عشقم

تصور کن من با این همه پز باید این مدلی برم عروسی و بعدم برقصم  niniweblog.com

 

هههههههههههه عزیز دلم الهی قربونت برم                  

مراقب خودت باش و دعا کن کار بابا زود زود درست بشه

دوست دارم

بوسسسسسسسسسسسسس  تا بعد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیجان
16 آبان 91 9:30
ایشالله سرماخوردگیت زودتر خوب شه
مطمئنم که نی نی صدای مادر خودش رو تو تمام سلولاش حک میکنه الهی که خدا واست خفظش کنه عزیزم


ممنونم هیجان جونم
مرسی از لطفت
ایشالا خدا به زودی به شما هم یه نی نی ناز بده عزیزم
لیلا
17 آبان 91 10:30
خوشحالم که همه چیز روبراهه . امیدوارم که حالت هم به زودی خوب خوب بشه که نینیمون یه وقت اذیت نشه . عروسی ها هم به خیر و خوشی انشالله اما مواظب نینیمون باشی هااااا . فدات شم بووووووووس


ممنونم لیلا جونم چشم حتما عزیزم
هیجان
20 آبان 91 11:16
عزیزم مراقب خودت باشششششش
میبوسم روی ماه پسر گلت رو


ممنونم گلم
سارا
1 آذر 91 9:03
سلام فراخوان وبلاگ نویسی با موضوع تربیت عاشورایی http://mehrkhane.com/fa/news/4563