اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

حس اولين حركت پسر گلم

1391/7/28 19:01
نویسنده : مامان جون
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم. اولين باره كه برات مطلب مي نويسم. تا الان همه مطالبو مامانت زحمت كشيده. دقيقا ديروز بود، تازه از مسافرت اومده بودم، موقع عصر بود كه ماماني گفت مي خواي حركت پسرمونو niniweblog.comحس كني؟ منم از خدا خواسته گفتم: آره. آخه خيلي دلم مي خواست حركت تو وروجكو حس كنم.

اومدم و دستمو گذاشتم رو شكم ماماني، چند ثانيه نگذشته بود كه ضربه اي مثله ضربان قلبو حس كردم. لحظه خيلي قشنگي بود. پر از زندگي و جنبش. niniweblog.com

انشااله سالم به دنيا بياي و خنده هاتو همراه با ورجه وورجه كردناي با حالتو ببينم. خيلي دوست دارم. niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیجان
29 مهر 91 16:31
عزیزم خدا رو شکر میکنم
الهی سالهای سالم موفقیت و سلامت و بزرگ شدنش رو ببینی و لذت ببری خدا برات حفظش کنه

وروجک عزیزم خاله هیجان دوست دارم روی ماهت و میبوسه


ممنونم هیجان عزیز
مرسی که به ما سر زدی گلم
ایشالا به زودی زود مامان بشی عزیزم
جيگر مامان
8 آبان 91 15:18
اخيييييييييييي
خدا كنه شوشو منم اين حسو تجربه كنه
برامون دعا كن ممول جونم


عزیز دلم
دوست خوبم
امیدوارم به زودی زود خدا سهمت رو بده و دامنت رو سبز کنه و همچنین دامن همه منتظرا رو به زودی سبز کنه
ایشالا به زودی زود تو و همسرت مامان و بابا میشید و کلی حالشو میبرید
الهیییی آمین
هیجان
10 آبان 91 12:23
وروجک سلام عزیز دلم واسه دوست آیندت یه خونه درست کردم


هیجان جونم ایشالا به زودی زود نی نیت میاد تو دلت و تو رو شاد تر از همیشه میبینم
عموی محیط بان
11 آبان 91 17:09
سلامی گرم به مامانی و بابایی این نی نی وروجک من یه وب زدم توش طبیعتو بچه ها نقش اصلی رو بازی میکنن اگه وقت کردین ممنون میشم یه سری بزنیدو کمکم کنید اخه من عاشق طبیعتم ممنون http://n-khorasan. niniweblog.com