اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

لیست اسمایی که برای گل پسر انتخاب کردیم

1391/7/23 17:08
نویسنده : مامان جون
531 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

گل پسرم قبل از اینکه جنسیتت مشخص بشه من دوتا لیست مجزا از اسامی که موردتاییدم بود و معنای زیبایی هم داشتند رو تهیه کردم.0119.gif یک لیست شامل نامهای پسرانه ولیست دیگه ای شامل نامهای دخترانه بود. لیستها رو بردم پیش بابا و ازش خواستم اونایی رو که دوس نداره خط بزنهلبخند

اینم بگم که منو بابا در مورد انتخاب اسمت خداروشکر تفاهم داشتیمniniweblog.com


هر دو دوس داشتیم اسمت عربی نباشه و ایرانی الاصل باشه niniweblog.com

باباهم نامهایی رو که صلاح دونست خط زد0013.gif

بعد از این که فهمیدیم شما گل پسریniniweblog.com لیست نامهای دخترانه رو گذاشتیم کنار.

درپایین لیستی که برای اسمهای شما درست کرده بودیم رو گذاشتم

عزیزم انتخاب اسم خیلی سخت بود و هست

من هنوزم دو دلمniniweblog.com

به معنی اسم خیلی اهمیت میدممژه

بیشتر از همه من و بابایی پرهام رو پسندیدیم نمیدونم ایشالا که اسم خوبی باشه ولی هنوزم در حال جستجوی اسم هستم برات و همچنان دودلم0447.gif

      شکلکهای جالب آروین

پرهام=یکی از قدیمی ترین اسمهای پارسی به معنای فرشته ی خوبی است.همچنین به معنای پیر همه-پدر همه میباشد.نام پارسی و کهن یکی از پیامبران است.عربی آن ابراهیم (برهان قاطع)و لاتین آن ابراهام و ترکی آن ابرام است.

باربد=نوازنده وموسیقی دان معروف دربار خسرو پرویز

آراد=(در آیین زرتشتی)نام فرشته موکل بر دین و تدبیر امور و مصالحی که به روز آراد متعلق است،روز 25 ماه شمسی به نام اوست.آرای-آراینده.

آراز=(ترکی)ارس

اهورا=به لغت اوستا وجود مطلق و هستی بخش اهورا مزدا، هستی بخش بی همتا و خالق عالم را گویند.

مازیار=صاحب کوه ماز،...

هومن=دارای روح خوب و نیک

آروین=امتحان و آزمایش و تجربه-آزموده و آزمایش شده

آریا=آزاده-نجیب

آرین=آریایی-آریا

بهنیا=نیک نژاد-دارای اصل و نصب-اصیل-شریف

سامیار=ثروتمند

مارتیا=آدمی-انسان

پدرام=آراسته-نیکو

 

امیدوارم بتونیم بهترین تصمیم رو در مورد اسمت بگیریم عزیزم

و شما هم اسمتو دوس داشته باشی و از ما راضی باشی

دوستت داریم گلم و بی صبرانه منتظریم تا بیای و زندگیه قشنگمونو قشنگ تر کنی

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

النا (نی نی سایت)
22 مهر 91 14:38
عزیزم چه اسمای قشنگی
ان شالله به سلامتی به دنیا بیاد و زندگیتون رو پر از شادی کنه گلم


ممنونم النا جون
مرسی عزیز دلم
جيگر مامان
22 مهر 91 16:27
سلام مبارك باشه
اسم خواهر زاده منم امير پرهام



سلام عزیز دلم
خدا براتون نگهش داره
هیجان
29 مهر 91 16:38
عزیزم اسمای خوبی رو گلچین کردی واقعن توی پروسه سختی قرار داری ایشالله که بهترین اسم رو پیدا کنید
با اجازه وروجک منم به ترتیب از این اسامی مورد علاقه هام و بگم
هومن- پدرام- بهنیا- آروین- آراز- پرهام- آرین

میبوسم جفتتون و


ممنونم گلم من و نی نی و بابای نی نی از این که نظر دادی ازت تشکر میکنیم گلم
لیلا
6 آبان 91 12:35
عزییییزم ناااازی . چه حس قشنگی . بوووووووووووس . مبارکه مامان و باباش . اسمها هم بسیار زیباست . امیدوارم همیشه نامدار باشه و بتونید یکی از این اسم های زیبا رو بلاخره انتخاب کنید .


سلام لیلا جونم
ممنونم گلم
مرسی عزیز دلم
ایشالا به زودی زود خدا یه نی نی میزاره تو دلت گلم
دلم برات تنگ شده
فریما
9 آذر 91 0:50
سلام عزیزم
ایشالا نی نی به سلامت بیاد
نظر من پدرامه


ممنونم گلم
مهدیس
11 آذر 91 11:43
سلام الناز جونم ...عزیزممم اسمایی که واسه پسمل گلت انتخاب کردی اکثرشون قشنگن ....ولی من از همه بیشتر "آراد " رو دوست داشتم ..هم خوش اهنگه هم کوتاهه هم بامعنی .


سلام مهدیس جونم ممنونم گلم
مرسی که نظر دادی
سیما.عمه ی وروجک
1 دی 91 22:33
عمه فداش بشه ایشالا خوشبخت و موفق باشه.همه ی اسمها قشنگ بودن،اسم اهورا قشنگ تره...


سلام سیما جان
ممنونم عزیزم که نظر دادی
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
بابابزرگ و مامابزرگ
1 دی 91 22:36
سلام نوه ی گلمون عزیز دلمون
ایشالا به سلامت بیای دنیا
همه ی این اسمها برازندته و قشنگه
اهورا و پدرام قشنگ تره


با با بزرگ و مامان بزرگ عزیز ممنونم از اینکه برا اسمم نظر دادید
خدا شما رو برا من نگه داره