اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

ویار

1391/7/23 17:02
نویسنده : مامان جون
537 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان که دارم برات مینویسم  4ماهه که تو دلمیفرشتهتاریخ 91/7/23

یعنی 2روز دیگه 4ماه کامل تموم میشه و میریم تو 5ماه به سلامتیniniweblog.com

خوشگل مامان اوایل بارداریم از روز 20 پری شکمو بودنم شروع شدniniweblog.com

میدونم کمی زود بودهمتفکر

ولی من خیلی ضعف میرفتم و حالت تهو هم داشتماوه

خلاصه اینکه مامان قبلا گوشت مرغ زیاد دوس نداشت اما اون اوایل بارداری مرغ رو با ولع تمام میخوردم

عین قحطی زده هاتعجب

 

عاشق تخمه مزمز بودم،حس میکردم فقط اونه که سیرم میکنه،گردوی تازه هم خیلی دوس داشتم و دارمنیشخند

یادمه که خونه عمه مینا بودیم بابا برام گردوی تازه خریده بود قایمکی آورد داد،وای انگار دنیارو بهم داده بودنniniweblog.com

منم با عجله میخوردمشniniweblog.com

بابایی هم میگفت عزیزم عجله نکن همش ماله خودتهniniweblog.com

وای خدای من چقدر لذیذ بودقلب

سبزی هم خیلی دوس داشتم مخصوصا ریحون وای بوش دیونم میکرد

تازه کشک هم خیلی دلم میخواست،عزیزجون(مامان بزرگم) سفره داشت خونشون من کل کشکارو خوردمخجالت

کلا چیزای شور رو بیشتر دوس دارمزبان

یک ماه بعد که وارد 3ماه شدم کلا غذا از چشمم افتاد و اصلا نمیتونستم خوب غذا بخورمسبز

مرغ کلا حالمو بد میکرد دیگه بهش لب نزدمنگران

بوی سبزی که از اونم بد تر بود و اصلا دیگه نمیخواستم سبزی ببینمعصبانی

چیز خاصی دلم نمیخواست فقط کم خوراک شده بودم

خیلیییییییییی گرسنه میشدم وقتی سفره باز میشود احساس میکردم سیر سیرم به زور 3یا4قاشق میخوردم و بقیه غذامو بابات میخوردچشمک

عزیزم الانم بیشتر تخمه دوس دارم دلم میخواد هی بشکنم،سیرم نمیشم،آخرشم از دیگران خجالت میکشم وسعی میکنم خوردنمو تموم کنمابرو

چند روزه احساس میکنم کمی غذا خوردنم بهتر شدهniniweblog.com

کلا تا حالا 2کیلو اضافه کردمniniweblog.com

غذاهای خشک رو بیشتر دوس دارم و بیشتر هم میخورم مثل انواع کوکو و کتلت هاو ماکارونی،لوبیا پلو،استانبولی و از همه بیشتر کبابniniweblog.com

راستی بلال هم خیلی دوس دارممژه

فعلا اینا باشن بعدا میام اضافه میکنم گلمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
30 شهریور 91 20:41
آخی ناااازی عزیزم . انشالله یه نینی تپل مپلی گیرت بیاد که کیف کنی تن هر دوتون سلامت باشه


ممنونم گلم
مرسی که بهمون سر زدین
مامان نازنین
11 مهر 91 10:59
سلام عزیزم خوبی

سعی کن شوری زیاد نخوری واست خوب نیستا


سلام گلم
ممنونم عزیزم چشم سعیمو میکنم