اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

وروجک من

1391/9/29 0:11
نویسنده : مامان جون
563 بازدید
اشتراک گذاری

 1391/9/29

niniweblog.com

 

سلامممممممممممممم به شیطون بلای خودمniniweblog.com

خوبی جیگر مامان؟niniweblog.com

دلم برات یه چوکولو شدهniniweblog.com

امروز آخرین روز 7 ماهگیته عزیزم niniweblog.com

بی تابم تا لحظه بغل کردنت زودتر برسه و من کلی تورو بخورم و بوس کنم و فشار بدمniniweblog.com

 

عزیز دلم دیروز وقت چکاب دکتر داشتیمniniweblog.com

نمیدونی چقدر خسته شدیمniniweblog.com

واقعا هلاک شدیم تا نوبتمون برسهniniweblog.com

ههههههههههههه عزیزم تو راه داخل  ماشین که بودیم ماشین خیلی تکون میخورد و تو برای اعتراض به این حالت ویبره هر از گاهی یه لگد میزنی و یه گوشه از شمک مامانو فشار میدادیniniweblog.com

قربونت برم من عشقمniniweblog.com

منم همش زیر زیرکی میخندیدم به وروجک خودمniniweblog.com

اضافه وزنم خوب بود 9 کیلو تا حالا اضافه کردمniniweblog.com

دکی گفت تا 11.5 کیلو میتونستم اضافه کنمniniweblog.com

عزیزم آقای دکتر سونوگرافیت کرد و صدای قلبت رو هم گذاشت.قربون قلب مهربونت برم منقلب

گفتم آقای دکتر من خیلی اعصابم ضعیف شده دوس دارم شبانه روز بشینم و گریه کنمniniweblog.com

آقای دکتر هم گفت عیبی نداره دخملم ،خانوما تو دوره بارداری اعصابشون ضعیف میشه

دوس دارن به عالم و آدم گیر بدن و بهونه بگیرن و یه همراه خوب تو زندگی میتونه خیلی کمکشون کنه(منظورش بابات بود.آره بابات واقعا درک بالایی داره و ما رو درک میکنه و کمکمون میکنه)

ولی خوب تا اونجایی که من نگاه میکنم میبینم این آدمای اطرافم هستن که اعصابشون ضعیفه

من با این که باردارم در مقایسه با اونها خیلی بهترممشغول تلفن

همش آماده ان تا بهشون بگی بالای چشمت ابرو هستش تا شروع کنن و........... niniweblog.com

ههههههههه بگذریم  دکتر گفت برو یه بسته دستمال کاغذی بزار پیشت و تا دلت میخواد گریه کنniniweblog.com

منم گفتم آخه چشمام کور میشه ها؟چقدر گریه کنمنیشخند

خلاصه اینکه مشکلاتی که تو این مدت برام پیش اومده رو به دکتر گفتم و دکترم کمی راهنماییم کرد

از جمله این مشکلات:

-خیلی کم حافظه شدمآخ

-یه دستم بیشتر باد میکنه

-همش احساس میکنم دنده هام تو گوشتم فرو میره

-سر دلم خیلیییییییییییییییی سنگینه و نمیتونم راحت بنشینمniniweblog.com

-تنگی نفسم زیاده و هم حس میکنم اکسیژن نمیرسه بهممممممممممممممنیشخند(هواییییییییییییی تازه تر میخوامniniweblog.com)

-حالت تهوع فوق العاده شدید دارم که خیلییییییییییی خیلییییییییی اذیتم میکنهniniweblog.com

-کمر دردم خیلی زیادهniniweblog.com

-حال و حوصله هیچ کاری رو ندارم و هی گریه میکنمniniweblog.com

.

.

.

میدونم خیلیییی زیاده

ولی خوب من یه مادرم و وقتی فک میکنم که قراره بیای و دستای کوچولوتو لمس کنم و اون قلب مهربونت تو بدو تولد منو میشناسه همه چیزو فراموش میکنمرniniweblog.com

بیشتر دلتنگیام برا اینه که دیگه طاقتم تموم شده و میخوام زودتر بیای و منو از تنهاییهام نجات بدیniniweblog.com

تو ناجی قلب منیفرشته

تو فرشته نجات منیniniweblog.com

یکی یک دونه مامانniniweblog.com

درمورد اشعه لب تاب هم ازشون پرسیدم که گفتن سیستم های قدیمیه دستگاه PCکه مانیتوراشون هم قدیمی بود، ضرر دارن جدیدا و صفحه LEDها نهniniweblog.com

راستی گلم نمیدونم جریان از چه قراره؟؟؟وقتی من ناراحتم انقدر تکون میخوری که حدو حساب نداره.niniweblog.comمیخوای هواسمو پرت کنی تا قصه نخورم؟niniweblog.comوروجکم خیلی دوست دارم

چیز دیگه ای که خیلی اعصابمو خرد کرده آشپزخونه هستشniniweblog.com

یه هفته هستش که دو تا از کابینتای آشپزخونه رو ریختم بیرون تا از حالا گردگیریمو شروع کنم تا وقت اومدنت همه جا تمیز بشه و هنوز نتونستم جمعشون کنمniniweblog.comاصلا حالشو ندارم.

خیلی رو اعصابم تاثیر میزاره

مامان مهین هم هی میگه هر وقت خواستی گردگیری کنی بگو

ولی روم نمیشه آخه همش برا کمک میاد اینجاniniweblog.com

یه بار نتونستم دعوتش کنم که برا مهمونی بیاد هر وقت اومده کارای عقب افتاده خونمو انجام داده

مامان مهین مهربونم تو بهترین مامان دنیا هستی و من حتم دارم هیشکس به خوبی تو نیست ای کاش منم بتونم مثل تو برا بچه هام خوب و با زوغ و شوق باشمniniweblog.com

خیلی خیلی دوستت دارم و مدیونتون هستم

راستی عشقم الان یادم افتاد حدودا این چند وقتی که موجی تکون میخوری ماشالا خیلی شیطون شدی

شبا تا ساعت 3-4 نمیزاری بخوابمniniweblog.com چون هم موجی تکون میخوری و هم ضربه ای بعد یه هو یه طرف گوله میشیniniweblog.com

منم همش خندم میگیره بعضی وقتا دردمم میگیره اما عیبی نداره عزیزم میدونم جات داره تنگ میشهniniweblog.com

خلاصه منو که تا ساعت 3-4 صبح بیدار نگه میداری گرسنم میشه ولی من حال ندارم با اونهمه خستگی از رختخواب پاشم و چیزی بخورمابرو

بعد ساعت 8 صبح با تکونای جناب عالی از خواب بیدار میشم و دارم از گرسنگی غش میرمniniweblog.com

و میدونم که شما هم گرسنته که منو بیدار کردیخمیازه

میام صبحونه حاضر میکنم و 10 مین بعد خوردن صبحانه شما ساکت میگیری میخوابیniniweblog.com

حالا منه بیچاره رو بگو

مگه خوابم میبره؟تصور کن

خسته هستم

خوابم کمه

دور چشمام قرمزه و پف کرده

ونمیتونم بخوابمniniweblog.com

ولی دیشب چون از دکتر اومده بودیم و کلی خسته بودیم زود خوابیدیم و صبح هم دیر بیدار شدیم خیلی حال دادماچ

شما که انقدر خسته بودی شب قبل من خوابت برد و صبح هم بعد از من بیدار شدیniniweblog.com

قربون وروجکم برم که انقدر خسته شده بوده

خیلی جیگری مامانی خیلی دوستت دارم مراقب خودت باش

 

 

***و در آخر***

خدایا سایه پدر و مادر مهربونم رو از سرم کم نکنniniweblog.com

خدایا به یه سری آدمای کوته فکر شعور درست صحبت کردن و مهمتر اینکه قبل از حرف زدن فکر کردن به حرفشون رو بدهniniweblog.comچون واقعا با اونهمه سن و سال بلد نیستن چی باید بگن؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

خدایا کمکم کن که غیر از تو فریاد رسی ندارمبغلماچمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 15:37
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


عزیزم به کوچولوتون رای دادم قبلا
لیلا
29 آذر 91 18:22
سلااااام عزیییزم . خوبیییید ؟؟؟ خیلی خیلی خوشحالم که نینی خوووبه ، تو خوبی . انشالله 2 ماه باقی مونده هم به خوبی و خوشی طی میشه نازیییییی هوای مامانشو داره نینی نازیمون . این مشکلاتم مال آخرای بارداری هست که بدترم میشه اما به عشق نینی میگذره و انشالله تموم میشه


لیلاااااااااااااااااااااااااااا
سلامممممممممم لیلا جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشقتم عزیزم
مبارکه
به سلامتی ایشالا
ایشالا نی نیت سالم باشه و به سلامتی دنیا بیاد و تو آغوش بگیریش
عزیزم ایشالا 9 ماه بارداری خوبی داشته باشی
منم بتام پایین بود
3روز بعد آزم رو تکرار کردم همه چی خوب بود
تو هم اینکارو انجام بده
مراقب خودتون باشید
دوست دارم عزیزم
بوسسسسسسسسسس[بوسه]
راستی بهمون سر بزن
کلوب هم بیا خوشحال میشم
لیلا جون هر کاری کردم نظر نتونستم تو وبلاگت بدم رمز رو نشون نمیداد
هیجان
30 آذر 91 9:08
عزیزم چه روزهای سختی رو داری میگذرونی و واقعن هم بهترین دعا رو کردی اینکه فقط از خدا بخوایم دستمون رو بگیره که غیر اون معنی نداره
عزیز دلم دیگه چیزی نمونده و کم کم وقتش رسیده ثمره این روزهات رو در دنیای خارج از وجودت ببینی و لذت بزرگ شدنش و ببری خیلی مراقب خودت باش مامان خوشگل و با حوصله
یه خبر میخواستم به مامانی و وروجک عزیزم بدم و اونماینکه وروجک یه دونه دوست جدید تو راه داره برای سلامتیش دعا کن
می بوسمتون


وایییییییییییییییییی هیجان قربونت برم مبارکه عزیز دلم
به سلامتی و دل خوش ایشالا
دیدی نی نی کوچولوی من چه قلب مهربونی داره؟میگه خاله مرسی که حرفمو گوش کردی و برام همبازی آوردی
چشم عزیزم ایشالا به سلامتی دنیا بیاد نی نی نازت و تو آغوشت بگیریش
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس