اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

شب یلدا و تولد باباجون

1391/9/30 13:27
نویسنده : مامان جون
506 بازدید
اشتراک گذاری

91/9/30

23:30

niniweblog.com

سلام به عشق مامانniniweblog.com

خوبی عزیز دلم؟niniweblog.com

شب یلدات مبارک باشه نازنینمniniweblog.com

قربونت برم جیگرمممممممممممممممممniniweblog.com

امروز  نوبت بهداشت داشتیم niniweblog.com

باباجونت زحمت کشید و ما رو برد niniweblog.com

بهم واکسن کزاز زدن niniweblog.com ولی من گریه نکردم ببین چقدر شجاعم نیشخند

اما هر چی میگذره دردش بیشتر میشهniniweblog.com

 

الانم حوله داغ کردم گذاشتم روش کمی هم تب کردم

ههههههههههههههههههییییییییییییییییییی

مهمتر از اینا اینکه شما امروز وارد 8 ماه شدی عشقمniniweblog.com niniweblog.com

 

شمارش معکوس داره شروع میشه عزیزمniniweblog.com

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

هر لحظه هیجانم برا دیدنت بیشتر میشه و لحظه شماری میکنم niniweblog.com

 

عزیز دلم امشب شب یلدا بود و هم تولد بابات بود .آخه هر سال تو شب یلدا براش تولد میگیرم امسال خونه مادربزرگینا دعوت بودیم بابا گفت کیک نگیریم فقط شیرینی بگیریم و ببریم ،گفتم باشه به هیشکی هم نگفتیم منم برا بابا میخواستم یه پلیور با پسند خودش بگیرم که حوصله نداشت انتخاب کنه حالا شنبه خودم میرم براش میخرم از طرف دوتامون niniweblog.com

دوس داشتم امشب خودم همه رو دعوت میکردم خونمون و برا بابا یه تولد توپ میگرفتیم ولی واقعا نمیتونستم حالم خوب نبود و از قبل خونه مامان بزرگینا دعوت شده بودیم

ایشالا سال بعدی که شما هستی و میتونی شیرجه بری تو کیک براش تولد میگیریم که خیلی هم خوش میگذره

همسرم تولدت مبارک niniweblog.com

بابا جون تولدتتتتتتتتتتت مبارک niniweblog.com

ایشالا که صد سال زنده باشی و روز های خوبی رو داشته باشیniniweblog.com

عزیزم امشب هم خیلیییییی خوش گذشت با عمه ها و پسر عمه ها و بابابزرگ و مامان بزرگت همه دور هم بودیم بغیر از عمه مینا که شب یلدای اونم مبارک باشهniniweblog.com

niniweblog.com

"یلدا یعنی یادمان باشد زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت"

<<یلدا مبارک>>

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جیگرمامان
6 دی 91 16:14
سلاممممممم
خدا رو شکر تا اینجاش خوب پیش رفت
ایشالاه تا اخرشم خوب پیش میره
ما رو یادت نره دعا کن ممول جونمممممممممم


ممنونم عزیز دلم
محتاجیم به دعا
چشم رو چشمم
حتما
ایشالا به زودی زود مامان بشی گلم