اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

هفته 32 بارداری

1391/10/7 22:59
نویسنده : مامان جون
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمniniweblog.com

خوبی پسر قشنگم؟niniweblog.com

این هفته که گذشت سرم خیلی شلوغ بودniniweblog.com

بابا رفته تهران و من طبق معمول مزاحم مامان و بابام شدمniniweblog.com

 

اینترنت دایی رضا هم چند روزه که قط بود و امروز وصل شدسبزخیلی از خاله های مهربون نگرانمون شده بودند

دستشون درد نکنهماچ

عزیزم این هفته  نوبت بهداشت داشتم و بهم آز دادن niniweblog.com

بخاطر آسمم رفتم دکتر و بخاطر یه سری چیزا که اذیت میشدم رفتم پیش دکتر خودم  niniweblog.com

خلاصه هر روز بیرون بودم  niniweblog.com

دکتر برا آسمم دارو های قبلیم رو عوض کرد و داروهای جدید داد و دوهفته بعد باید بازم برم پیش دکتر تا ببینه دارو ها روم اثر کرده یا نه و گفت بخاطر تنگی نفسم تو زایمان طبیعی یا سزارین اصلا نباید بیهوش بشمتعجب

خخخخخخخخخخ نیدونم چرانیشخنداحتمالا خفه میشمخنده

دکتر خودمم گفت باید مراقب باشم و خیلی پله بالا پایین نکنم و زیاد هم راه نرم و همین حرف رو تو  بهداشتم بهم گفتن  niniweblog.com

آزمایشمم خوب بود و مشکلم کم خونی بود  نیشخندچشمک

بهم داروی امگا3 و کلسیم و پری ناتال و قرص آهن دادن

بهداشت برا 13 این ماه برام سونو نوشته اما دکترم گفت که زوده و اگه میخوام برم ،منم موندم بین بهداشت و دکترم چرا اینا با هم هماهنگ نیستن

حالا من چیکار کنم؟کلافه

عزیزم کم مونده به اومدنت و من کاملا حاضر نیستم  niniweblog.com

بابا و مامانم برات تخت و کمد سفارش دادن من و بابایی هم زحمت کشیدیم مدلشو پسندیدیم .سعی کردیم ساده و جا دار باشه عزیزم و به رنگ سبز و پرتفالی و قراره 16 این ماه تحویلش بدن niniweblog.comاسترسم زیاده ای کاش که خوب از آب در بیاد

آخه مامان مهین میگفت از تهران سفارش بدیم من نزاشتم خدا کنه پشیمون نشم و کارشون خوب باشهچشم

ایشالا که مبارکت باشه و دست بابا و مامانم پر باشه که انقدر زحمت کشیدن و به شما سیسمونی کامل دادن niniweblog.com

باید برا اتاق بدم پرده بدوزن و یه سری کارای دستی که قراره انجام بدم و عروسکای بچگیمو بشورمو ....... یهههههههههههههههه هوا کار انجام بدم niniweblog.com  niniweblog.com

گردگیری باید انجام بدم و دکور خونه رو عوض کنمniniweblog.com  niniweblog.com

خلاصه اینکه کار منو بابا دراومده niniweblog.com

niniweblog.com

و اما مهمترین قسمت اینه که ما وارد هفته 32 شدیم niniweblog.com

ببینم گل پسملم این هفته چه تغیراتی میکنه و چقدر بزرگ میشه و چه کارایی انجام میده  niniweblog.com

الهی مامان فدات بشه ماچ

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

احتمالا اكنون وزن كودك شما حدود 1800 گرم و طول او هم حدود 43.2 سانتي متر است و بيشتر فضاي رحم شما را به خودش اختصاص داده است. ناخنهاي انگشتان پاهاي او درآمده اند و ناخنهاي انگشتان دستهاي او هم رشد كرده اند. برخي از كودكان در اين مرحله موي واقعي هم درآورده اند در حالي كه برخي ديگر تنها موهاي نرمي شبيه به كرك هلو دارند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
7 دی 91 16:13
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
هیجان
10 دی 91 9:36
هفته 32 مبارکککککککککککک
عزیزم خیلی مراقب خودت باش واسه همه این کارا خودت و زیاد خسته نکنیاااااااااااااااااا
تخت و کمدش مبارک باشه وای چیز دیگه ای نمونده ایشالله که این چند هفته هم به سلامتی پشت سر میگذارید و روی ماه همدیگه رو می بینید بوسسسسس


ممنونم عزیز دلم
لیلا
13 دی 91 19:11
النااااااااز جونم به سلامتی . مبارک باشه انشالله خیلی برات خوشحالم که دیگه به آخراش رسیدی . امیدوارم نینیت به سلامتی دنیا بیاد گلممممممممم . موااظب خودت خیلی خیلی باااااشیااا


سلام لیلا جونم ممنونم گلم
به خدا چند بار اومدم به وبلاگت نظر بزارم ولی اصلا اون اعداد رو به من نشون نمیده تا نظرم رو ارسال کنه
سری قبل هم مجبور شدم نظرم رو تو جواب نظر خودت بزارم
ولی همیشه به وبلاگت سر میزنم
خدا نی نی تو رو هم برات نگه داره عزیز دلم