اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

اولین سونو گرافی

1391/5/1 17:07
نویسنده : مامان جون
610 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین سونو گرافی وقتی بود که بابا تو تهران بود و من و مامان بزرگ با هم رفتیم سونو گرافی

لحظه ای که برای اولین بار دیدمت کلی خوشحال شدم و بغض کردم و به زور جلو اشکم رو گرفتم،آخه از مامانم و آقای دکتر خجالت میگشیدمخجالت

خلاصه در تاریخ 91/4/19 شما دقیقا 6 هفته و 5 روزت بود و خدارو شکر هیچ مشکلی نداشتی و قلبت هم تشکیل شده بود

مامانی خیلی بی قرارم تا نوبت سونوی بعدیت بشه و من و بابایی بریم و ببینیمت

الهی قربونت برم که انقدر نازو کوچولویی

راستی دکتر گفت که تو 7/9mm هستی گلم

الهی قربونت برم

اولین سونوگرافی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا
1 مرداد 91 17:26
عزيزم ميدوني مامانه خوشگلت چقدر براي اين وب لاگت زحمت كشيده، الان نمي توني ببوسيش ولي من عوضت مي بوسمش


ممنونم عزیزم من خیلی دوست دارم
جيگر مامان
2 مرداد 91 15:48
خانم مبارك باشه
ني نيت نازه


مرسی عزیزم ایشالا که شما به زودی مامان بشی
nesa
3 مرداد 91 17:09
سلام عزیزم.ایشالا نی نی نازت به سلامتی به دنیا بیاد و خوشبختیتون کامل بشه


ممنونم گلم مرسی عزیزم
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 20:29

________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟




سلام عزیز دلم
من به وبلاگ قشنگتون سر زدم
خدا نی نی های نازتونو براتون نگه داره ایشالا
فقط نمیدونم چیکار باید انجام بدم

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 11:32
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان نازنین
27 مرداد 91 12:25
سلام دوست خوبم منم مثل شما در انتظار نی نی هستم امیدوارم نی نی نازت به سلامتی به دنیا بیاد