اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

سالگرد ازدواج من وبابایی

1391/5/27 12:10
نویسنده : مامان جون
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز اومدم تا بهت بگم که این روز قشنگ برا من و بابایی خیلییییییییییییییییییی مهمه

میدونی چرا؟

چون سالگرد عروسیمونه عزیز دلم نایت اسکین

سالگرد عشقمونه قربونت برمنایت اسکین

امسال ما خیلییییییییییییی خوشحالتریم چون تو تو دل مامانی و ما 2تا و نصفی هستیم

ایشالا سال بعد 3 تا میشیم و تو میای و من میتونم تصور کنم که توی جشن با کله میری تو کیک و همش میخوای خودت شمع رو فوت کنی و هی من و بابیی به جای جشن گرفتن باید دنبال تو این ورو اونور کنیم

قربونت برم الهینایت اسکین

چقدر دوس دارم زود زود بیاینایت اسکین

راستی مامانی امروز درست12 هفته و 2روزه که تو دلمی قربونت برم

 

این متن رو واسه باباجون نوشتم تا از حالا عشق ورزیدن رو یاد بگیری

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

.

.

.

همسر خوبم:

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم …نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:12
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........




چشم حتما سر میزنم
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 12:27
درود عزیزم سپاس از مهرت خانمی
اگه دوست داشتی اینجا تشریف ببرید رای بدید خاله جون
http://mamiparisa.persianblog.ir/post/3/



چشم عزیزم حتما میرم
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:19
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید
شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه
حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید
خوشحال میشیم



سلام عزیز دلم
من هنوز نی نی نازم به دنیا نیومده وقتی دنیا بیاد تو مسابقات شرکت میکنم
ممنونم گلم
لیلا
3 شهریور 91 20:14
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه و همیشه خوشبخت باشید انشالله که نینیت هم به سلامت به دنیا میاد و سال دیگه سه تایی جشن میگیرید . الهی آمین


ممنونم لیلا جونم
ایشالا به زودی یه نی نی سالم و ناز میاد تو دلت گلم
شکوفه
6 شهریور 91 1:11
سلام عزیزم
امیدوارم وروجکت صحیح و سالم بیاد تو اغوشت


مرسی گل قشنگم ایشالا که زوده زود مامان بشی
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:58
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام عزیز دلم چشم حتما
ممنونم که به ما سر میزنید
طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 13:24
سلام.اولا ممنونم که تلاشتونو کردین.
میتونین اگر براتون واضح نیست کد ها رو عوض کنین تا قابل خوندن باشه.


مامان امیر علی عزیز من خیلی تلاش کردم و کد هارو عوض هم کردم هرکدوم رو که زدم همش میگفت صحیح نمیباشد
بازم میرم و سعی میکنم
اما کدهارو واقعا بد زدن
باران قلنبه
10 شهریور 91 2:17
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.



سلام عزیزم چشم حتما میرم و رای میدم
فرزانه-مامان کیان
11 شهریور 91 0:33
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک گلم.الهی نی نی نازت هم صحیح و سالم به دنیا بیاد و بیاد بغلت.خدا پشت و پناه خودت و نی نی تو دلت باشه.



سلام عزیز دلم ممنونم گلم
مرسی که بهمون سر زدید