اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

9ماهگی

1391/11/10 20:43
نویسنده : مامان جون
452 بازدید
اشتراک گذاری

91/10/10

niniweblog.com

عزیز دلم سلام

امروز درست 36هفته و 5روزته

مامانی خیلی تنبل شدم این روزا و هم بی حوصله

نمیدونی چقدر ضعف میرم و بیشتر چیزای شیرین دلم میخواد

 

تا سفره باز میشه 2-3 قاشق به زور میخورم و دیگه نمیتونم ادامه بدم انگار که سیر شدم

خیلی نگران میشم که با این طرز خوردنم نکنه لاغر بشی عزیزم

مامانی جونم ترش کردن معدم هم چنان با منه

میترسم بعد از به دنیا اومدنت هم دست از سرم بر ندارهنیشخند

این ماه که رفتم بهداشت قد و وزنم کردن و من فقط 1 کیلو اضافه کرده بودم با اینکه کلی شکمو شده بودم و کلی تشویقم کردن چون از اول تا حالا کلا 10 کیلو اضافه کردم

عزیزم به دکتر سری قبل گفتم معدم همچنان ترش میکنه و همه میگن بچه مو در میارهسوال

اونم خندید و گفت درسته که این حرف عوامه ولی ما هم تو کتابامون خوندیم و واقعیت دارهمتفکر

گفتم آخه از 4 ماهگی که حالت تهو من مدلش تغییر کرده اینطوری شده و هر روز باهامه پس بچم باید گیسو کمند بشه (و اگه واقعا برا موهاته باید لحظه تولد موهات به کمرت برسهنیشخند)دکتر هم کلی خندید و گفت آره دیگه گیسو کمند میشه

بخدا مامان خیلی اذیت میشم،ولی ایشالا که تو سالم باشی عشق من اشکال نداره تحمل میکنمقلب

یه دکتر دیگه هم رفتم اونم دید که پاهام کلا حساسیت داده برام آز نوشت که خداروشکر سالم بودم فقط یکم بهم دارو دادن

عزیزم دکتره کاملا تورو معاینه کرد و گفت نی نیت کوچولوهه

تعجب کرده بود و میگفت آخه تو شکم اول انقدر راحت نمیشه بچه رو حس کرد ولی چون پوست شمکم نازکه و شما کوچولو بودی تونست حست کنه

هههههههه میخواست صدای قلبتو گوش کنه که انقدر لگد زدی و چرخیدی که نتونست

فک کنم از دکتره خوشت نیومده بود یا انقدر من از صبح خسته بودم شما هم خسته شده بودی و فرصت پیدا کردی تا خودتو کش بدی

خلاصه دکتر گفت ای بابا این که نمیزاره صدای قلبشو گوش کنممتفکر،منم کلی خندیدم و تو دلم گفتم آخه این وروجکه منه

عزیز دلم بابا جون اونروز یه هلی کوپتر خیلییییییییییی خوشگل کنترلی برات خرید که مدل حرفه ایه

ما که داشتیم میخریدیمش همه مشتریا تو فروشگاه عاشق هلیکوپتر شدن

مبارکت باشه گلمماچ

باباجون آب دهنش راه افتاده و منتظره تا زودی بزرگ شی و با هم بریم فضای سبز تا باهاش بازی کنید

هههههه به کسی نگو ولی این چند روز عین بچه ها با ذوقو شوق هی میاد میشینیه کمی روشنش میکنه و باهاش بازی میکنه هازبان

قربون بابایی برم،اون بهترین همسر دنیاست و من میدونم اون بهترین بابای دنیا هم میشه چون خیلی دوست داره و همش به تو و رفاهت فکر میکنه. تو این یه هفته هم 2بار خوابتو دیده.دوستشم چند روز پیش نی نیش دنیا اومد و بابایی کلی براشون خوشحاله

نفس مامان در نهایت تخت و کمدتون حاضر شده و فردا قراره بیاریم و اروم آروم چیدن رو شروع کنیم

عزیز دلم وسایلت نصف حالو گرفته

از دست کمد سازه خیلی شاکیم و پشیمون از این که چرا حاضری نخریدم؟سفارش داده بودم در کمدها سفید بشه و کشو ها رنگی ولی آقا کل کمدارو رنگی کرده به نظرم خیلی خفه اومد

کلی قصه خوردم تو این هفته

راستی مامانی کمی از هنر دستم خرج کردم و چند تا چیز درست کردم برات دو تا سبد خوشگل درست کردم برا وسایل حموم و اینا و یه پاپیون برای آویز روی در درست کردم اگه حالم خوب بود چیزای بیشتری برات درست میکردم عشقم

خوب دیگه مراقب خودت باش من بازم میامفرشته

بوسسسسسسسسسس بوس به جیگر خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیجان
11 بهمن 91 10:59
به به وروجک عزیزم خوش اومدی به 9 ماهگیت عزیزم الهی که همه عمرت سلامت باشیییییییییی و گیسوان کمندت دل هم دخترا رو ببره
مامان خانوم خسته نباشی افرین به تو که اینهمه استقامت داری عزیزم و یه افرین دیگه به اینکه وزنت و اینهمه کنترل کردی من که از همین اول دارم از چاقی میترکم )) عزیزم نگران تخت و کمدش هم نباش عادت میکنی به رنگش ایشالله که مبارکش باشههههههههه خدا مامان و بابای مهربون وروجک و برای نگه داره و سه تایی در کنار هم خوش و خرم زندگی کنید به امید یه زایمان آروم و سلامت


سلام هیجان جونم
خوبی عزیز دلم؟نی نی 3سانتیت خوبه؟ممنونم گلم مرسی که همیشه بهمون لطف میکنی و سر میزنی
دوست دارم عزیزم
مراقب خودت و نی نی کوچولوی 3سانتی باش
بوسسسسسسسسسسس