اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

چیدن سیسمونی

1391/11/14 21:53
نویسنده : مامان جون
2,158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم خوبی عشقم؟

چند روزه تخت و کمدت رو آوردنما هم داریم میچینیمشون

مامان مهین و دایی رضا کلی کمکمون کردن دستشون درد نکنه،دایی رضا الانم اومده داره با دیلر کار میکنه و قفسه ها رو به دیوار میزنه

خیلی زحمت کشیدن ایشالا دایی رضا تو درس و زندگیش همیشه موفق باشه

و مامان مهین و باباجونمم همیشه تنشون سالم و دلشون شاد باشه کلی هم زحمت کشیدن و کلی برای شما وسایل خریدن

من و باباجونت هم برات وسایل خریدیم عشق من

عزیزم کارای اتاق هنوز تموم نشده چون شما برا خودت اتاق شخصی نداری فعلا و تو اتاق خواب منو بابایی وسایلت رو جا دادیم برا همون بیشتر سختمون شده

عزیز دلم خیلی دوس دارم زودتر عکس وسایل خوشگلت رو تو وبلاگت بزارم اما اجازه بده کارام تموم شد سر فرصت این کارو انجام میدم

آخه لباساتم چون تو چند تا ساک بودن برا همین کلی چروک هستن اگه وقت کنم باید اونارو هم اتو کنم

راستی عشقم دکتر احتمالا برا 25 بهم وقت زایمان بده

واییییییییییییییی باورم نمیشه 11روز دیگه ایشالا میای تو بغلم

من فردا میرم از دکی معرفی نامه بگیرم

دوست دارم عشق منماچقلب

به زودی سعی میکنم با کلی عکس بیاملبخند

من دیگه باید برم

مراقب خودت باش ،عاشقتم عزیزم

بوسسسسسسسسسس تا بعدماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)