اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

یکم فرصت

1392/1/21 16:05
نویسنده : مامان جون
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خوشگلمniniweblog.com

قند عسلم،جیگر گوشم،نفسم،ثروتم،داراییم،همه چیزم،وجودم

دوستتتتتتتتتتتتتتتت دارم عزیز دلمniniweblog.com

امروز 21 فروردین هستش و شما 56روزه که دنیا اومدیniniweblog.com

عشق من دلیل اینکه مامان انقدر تنبل شده اینه که همه وقتم با شماستniniweblog.com

نمیتونم بیام وبلاگت رو آپ کنم ولی از این به بعد قول میدم که زود زود بیام و مطلب بزارمماچمژه

تا 45 روزگیت تو خونه مادر جون و پدر جون بودیم و کلی بهشون زحمت دادیمniniweblog.com

حالا اومدیم خونه خودمون و به همراه باباجون داریم سعی میکنیم با شرایط جدید کنار بیاییمniniweblog.com

عزیز دلم شما کمی بد خواب شدی و تا خوابت ببره کلی طول میکشهniniweblog.comمنم که از شما بدترniniweblog.com

ولی عیبی نداره پسر قشنگم.من خیلی دوستت دارم و نگاه مظلومانت به کل دنیا می ارزهniniweblog.com

عاشقتم پسرم.تحمل گریه کردنت رو ندارمniniweblog.com

درد و بلات بیاد به من عزیز دلم niniweblog.com

نمیدونی چقدر دلم برات میره.آرزو دارم همیشه سالم باشیniniweblog.com

و به سلامتی بزرگ بشی و تو درس و تحصیل موفق بشیniniweblog.com

و تشکیل خانواده بدی و خودت یه پدر قوی و مهربون بشی درست مثل پدرتniniweblog.com

جیگر گوشم تو اومدی و زندگی من و بابایی رو زیبا تر از پیش کردیniniweblog.com

ما خیلی دوستت داریم و کلی بهت افتخار میکنیمniniweblog.com

الان چهرت کپ چهره بچگیای بابات شدهniniweblog.comو بابایی کلی ذوق میکنه

یعنی یه جورایی کپی برابر اصل هستی قربونت برم

منم خیلی خوشحالم که شبیه بابایی هستیniniweblog.com

عزیز دلم تو خیلی شیرینی یه دستت رو میگیری جلو دهنت مک میزنی و دست دیگت رو کنار گوشت نگه میداری که عکسش رو میزارم حتماniniweblog.com

همه عاشق بوییدنت هستن و به من میگن وایییییییییی اهورا چه بوی خوبی میده ادکلن خاصی میزنی بهش؟هههههههههه منم کلی ذوق میکنم،خودم که بوی خاصی حس نمیکنم ولی همه دوس دارنخجالت

مخصوصا مادر جون و خاله زهره،خاله ها و دایی هام هم خیلی دوس دارن بابا رو که دیگه نگوقلب

از 38 روزگیت آروم آروم شروع به خندیدن کردی،البته از اول تو خواب میخندیدی

ولی از 38 روزگی تو بیداری میخندی و رفته رفته خنده هات بیشتر میشهniniweblog.com

وقتی صبح از خواب بیدار میشیم و من مای بی بیت رو میخوام عوض کنم تو کلی به من میخندی و من همه خستگی از وجودم میره احساس میکنم داری بابت اینکه شب تا صبح نزاشتی بخوابمنیشخندو اینکه جاتو عوض میکنم ازم تشکر میکنی و من کلی از خود بیخود میشمniniweblog.com

راستی گلم 4روز دیگه یعنی 25 فروردین که پایان 2 ماهگیته یه واکسن داری و من کلی استرس واکسنت رو دارم.نمیدونم چیکار کنم خیلی میترسمناراحت

امروز بعد از ظهر هم با بابایی میخواییم ببریمت دکتر niniweblog.com

آخه خیلی بی قراری میکنی و همش به خودت میپیچی.دیشب تا صبح که راحت نخوابیدی و نیم ساعت پیش خوابت برده و پری شب هم از ساعت دو ونیم بیدار شدی و تا 12 ظهر نخوابیدیniniweblog.com

خلاصه من داشتم از بی خوابی میمردمخمیازه

الانم صدات میاد انگار میخوای بازم بیدار بشی،من باید برم به تو برسم ساعت 12:40 ظهر هستش niniweblog.com

خیلی چیزا هست که باید بنویسم ولی مامان قول میده هم به شما و هم به دوستای عزیزش که از این به بعد زود زود بیاد و وبلاگ رو آپ کنه

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سیب سرخ کوچولو
22 فروردین 92 19:17
الناززززززززززززززززززززز جونی.من رو یادت میاد؟؟؟من الیسا هستم (نی نی سایت) خانمی مبارکه قدم نو رسیدهههههههههههههههههههدنیا اومدن گل پسری مبارکالهی دامادیش رو ببینی خانمییییییییییی


سلام الیسای عزیزم
ممنونم گلم
خیلی ماهی
مرسی که به ما سر زدی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
جیگر مامان
24 فروردین 92 15:38
سلام
سال جدیدتون مبارک
ایشالاه سال سلامتی و برکت باشه

کجایی پسسسسسسسسسس
دلمون تنگ شدددددد


سلام عزیز دلم خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشیدتو رو خدا خیلی دیر دیر میام
سال شما هم مبارک همراه با موفقیت و سلامتی باشه براتون
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمدرضا
25 فروردین 92 2:28
سلام عزیزم.سال نو مبارک.ایشالا در کنار کوشولو همیشه خوش و خرم باشید. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
هیجان
26 فروردین 92 15:54
عزیزممممممممممممم اهورای معطر بهشتیییییییی

الی خیلی منتظر بودم بیای بنویسی
خدا رو شکر که اصل حالتون خوبه
این روزهاتون بخیر و سلامتی بگذرههههههههه
عزیزم الهی که واکسنش رو به سلامتی و بی دقدقه بزنیییییییییییی
مراقب خودتون باش دوستم


جیگرتو هیجان جونی
خیلی دوست دارم
تو و نی نی خوبین؟مراقب خودتون باشید
منم سعی میکنم زود زود بیام و مطلب بزارم
هیجان
1 اردیبهشت 92 16:07
والی الییییییییی ماشاللههههههههه
عزیزممممممممممممم باورم نمیشههههه این فسقلی اهوراستتتتتتتت
بماچمششششششششششششششششش
خدا حفظت کنههههههههه
ماشالللههههههههههههههه


مرسی هیجان جونم فدات
رزا
2 اردیبهشت 92 15:51
سلاممممممممم الناز جوونم خوبی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟
واییییییییییی اهورا جون چه نازهههههه
واقعا شبیه باباشه

دوست دارم الناز حوونمممممم


ممنونم روزا جون
ایشالا به زودی زود مامان میشی گلم
نینا(شوشو)
3 اردیبهشت 92 0:27
سلام الناز جون
اهورا جونم چطوره؟
الهی خله فدای خنده هاش بشه حتما ازش خیلی عکس بذار
منتظرما
می بوسمت بووووووس


چشم گلم حتما
جیگر مامان
8 اردیبهشت 92 17:14
سلام
التماس دعا دارم فراوان


عزیزم ایشالا به زودی زود مامان میشی گلم
ارکیده(افسانه)
23 خرداد 92 15:27
خسته نباشی مامان گل


فدات بشم آبجی گل