اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

روز زن و روز مادر مبارک

1392/2/10 16:03
نویسنده : مامان جون
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر یعنی.............

 

واقعا معنی کلمه مادر یعنی چی؟کی میدونه؟فک نمیکنم کسی به طور کامل بدونه

امسال منم مادر شدم خدا رو بخاطر این نعمت خیلی بزرگ شکر گذارم و ممنونم که به من لیاقت مادر شدن داد و قبل از هر چیز دعا میکنم همه دوستانم به آرزوشون برسن و زودتر مادر بشن

راستش نمیدونم از کجا باید شروع کنم ولی وقتی باردار شدم و با سختی های لحظه به لحظه دوره بارداری مواجه شدم یکمی فهمیدم مادر یعنی چی؟آدم بدونه اینکه موجودی رو ببینه کلی درد رو به خاطرش تحمل میکنه و حس مراقبت بهش داره

اما وقتی اهورا دنیا اومد این حس شدید تر شد من کمی بیشتر فهمیدم مادرم چیکارا برام کرده

 همش میخواستم اهورا رو تو آغوشم بگیرم،بیشتر از دوست داشتن حس مسئولیت بهش داشتم

همش میخواستم مراقبش باشم.دلم نمیخواست کوچکترین دردی رو بکشه و اذیت بشه

خیلی حرفا هست خیلی...

 مادر یعنی چی؟خدایا چقدر حس بی انتهایی تو وجود یه مادر نسبت به فرزندش گذاشتی....

مادرررررررررررررررررررررررررر چقدر این کلمه معنای عمیقی داره که من حالا حالا ها نمیتونم کاملا بفهمم معنیش چیه

با این همه سختی که تا حالا کشیدم حتی ١٠درصدش رو هم هنوز نفهمیدم.

مامانم تا 45 روزگی اهورا، مارو پیش خودش نگه داشت و با تمام وجود زحمتمون رو کشید

همش به من میرسید و مراقب اهورا بود وازش نگهداری میکرد و محیط رو برا درس خوندن همسرم هم فراهم کرده بود.

مامانم بخاطر تمام زحمتایی که برام کشیدی ممنونم،مامانی از اینجا دستات رو میبوسم و میدونم که تو لنگه نداری و هر کسی نمیتونه مثل تو خوب و فداکار باشه،خیلی خیلی دوستت دارم

روز مادر و روز زن رو به مامان مهربونم و مادرشوهر عزیزم تبریک میگم

و همینطور به دوستای گلم که نی نیاشون تو آغوششونه یا تو راهه.

و دعا میکنم زودتر دوستای دیگم که منتظرن مامان بشن

خدایا بخاطر هدیه زیبایی که بهم دادی ممنونم و دوستت دارم

 

اینم از عکس ١٠ روزگی اهورا


اهورا در 2ماهگی

١٣بدر آقا اهورا

آقا اهورا در٣ماهگی

 دوستت دارم پسر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

لیلا
12 اردیبهشت 92 21:26
سلام عزیزم . خوووووووووووبی ؟؟؟؟؟/ منو یادته ؟؟؟ مبارکهههه این پسر ناز . ماشالله . ماشالله . روز زن و مادر هم بهت تبریک میگم .همیشه به یادتم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید .بووووووووووووس


سلام عزیزم
ممنونم که بهمون سر میزنی و ممنون از محبتتون
نینا
6 خرداد 92 4:58
سلام عزیزم
روزت مبارک
اهورای خاله چطوره
خوشمل من الهی زود بزرگ شه و بیشتر شادت کنه
مواظب خودتون باشین


ممنونم گلم روز شما هم مبرک ببخشید تاخیر داشتم
ارکیده(افسانه)
23 خرداد 92 14:56
سلام ...گلم روزت مبارک..واقعا مادر شدن بی نظیر ترین حس دنیاست.خدا مادرت رو هزار سال برات نگه داره


ممنونم عشقم همینطور مادر تو رو برا تو و خودت رو برا نی نی نازت نگه داره
ایشالا که امسال نی نی میا تو بغلت و روز مادرت تکمیل تکمیل میشه