اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

تولد من در کنار اهورا کوچولو

1392/2/15 0:31
نویسنده : مامان جون
443 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com92/2/13  niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

سلام پسر قشنگمniniweblog.comخوبی قند عسلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز روز تولدمهniniweblog.comو همه چی آرومه من چقدر خوشبختمزبانعزیز دلم خیلی دوستت دارمقلب

امسال تولدم تو یه وضی بود،هیشکی نبود ناراحتفقط من و تو و بابایی بودیمniniweblog.com.ولی همین که تو و بابایی بودید برام یه دنیا بود و باباجون زحمت کشیده بود برام کیک گرفته بود. عزیزترینم شما اولین سال هست که با مایی و همین بزرگترین هدیه از طرف خدا به من هستش  niniweblog.com

مادرجون رفته تهران و پدر جون هم امشب رفت. دایی رضا هم که امسال تو دانشگاهه و نشد با هم تولد بگیریم، ولی همه تبریکاتشون رو گفتند و خاله ها و دایی ها،عمه جونم،عمه سیمای شما و مادر بزرگت وهمینطور خاله و دایی و مادر جون و پدر جون هم تماس گرفتند و تبریک گفتنniniweblog.com

از همشون ممنونم خیلی خیلی لطف کردندniniweblog.com

راستی تولد پسر عمه میعاد هم هست که پارسال تو روز تولد من به دنیا اومدماچ.من و بابایی به همراه شما رفتیم و یه تلفن اسباب بازی خوشگل برا میعاد کوچولو خریدیمniniweblog.com +3بسته مای بی بیتعجبههههه آخه الان به نظر من مای بی بی میتونه بهترین هدیه باشه با این شرایط قیمت هازبان

"تولدت مبارک آقا میعاد گل ایشالا همیشه موفق باشی زندایی جان"niniweblog.com

عزیزم ما این روزا درگیر اسباب کشی هستیم و من وسط یه دنیا وسایل هاج و واج موندم که چه جوری جمع کنم و از کجا شروع کنمniniweblog.com

آههههههههههه خدا جونم دیگه از اسباب کشی خسته شدمچشم

منو بابایی هر سال یه مراسم اسباب کشی کنان داشتیم عزیزم امید وارم قدم شما بی افته و ما یه جا مستقر بشیم بالاخرهچشمک

عزیزم شما خیلیییییییییییی شیرین شدی گلم.هی میخندی،وقتی من بهت لبخند میزنم با لبخند جوابمو میدی،گاهی ذوق میکنی،از 2ماهگی اغو میگی و وقتی من میگم آغو شما خوشحال میشی و سعی میکنی تکرار کنی.niniweblog.com

من رو به خوبی میشناسی و حتما باید پیشت باشم تا منو ببینی اگه برم یه جایی کار داشته باشم همش گریه میکنی که اکثر موقع ها بابایی هم نمیتونه ساکتت کنههیپنوتیزم

لحظه شیر خوردن هم شیطون میشی و هی یکم میخوری و یکم اینور و اونورو نگاه میکنی و دلت بازی میخوادniniweblog.com

عزیز دلم خیلی وقتا میشه که همش زل میزنی به من و یه لبخند رو لباته،تو نگاهت پر از حرفه انگار میخوای یه چیزی بگی ولی نمیتونی و انقدر عمیق نگاهم میکنی که من نمیتونم جلو احساساتم رو بگیرم و میزنم زیر گریهniniweblog.com

جالب تر اینکه وقتی سوار ماشین میشیم و تو بیدای،چشماتو تا آخر باز میکنی و مثل یه موش کوچولو به من با تعجب زل میزنی هههههههه فک کنم میخوای سر دربیاری که چه اتفاقی می افته و این صدا ها و تکون خوردنا برا چیهniniweblog.com

و در آخر...

*خدایا شکرت که اهورا رو به من دادی،خدایا اهورا رو برامن و باباش نگه دار و کمک کن تا بتونیم خوب تربیتش کنیمniniweblog.com

*خدایا سایه پدر و مادر من و همسرم رو از سرمون کم نکن و همیشه سالم و سلامت نگهشون دارniniweblog.com

*همسر خوب و مهربونم خیلی دوستت دارم عزیزم،ازت بخاطر تمام مهرو محبتت سپاسگذارم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرسام
16 اردیبهشت 92 23:57
تولدت مبارک


ممنونم عزیزم
رادمهر و مامان
21 اردیبهشت 92 0:13
سلام .اول از همه ماشالله نه هزار ماشالله به آقا پسر گل . تولدتون مبارک انشالله 120 سالگی .دوستتون دارم


سلام عزیزم ممنونم از لطفتون
ما هم دوستتون داریم
لیلا
21 اردیبهشت 92 14:36
تولدت مبارک الناز جووووون . امیدوارم 120 ساله بشی و سایت بر سر زندگی و خانوادت و آقا اهورا باشه . بووووووووووس . گل پسرم ببوس . الهی زنده باشه . انشالله به زودی صاحب خونه بشید .


سلام عزیز دلم ممنونم گلم
خیلی مهربونی
ایشالا
هیجان
5 خرداد 92 10:53
سلامممممممممممممممم
شرمنده
تولدت مبارک با تاخیر
مبارکهههههههههههههههههههههههههه
عزیزم اهورای قشنگم ماشالله چقده ناز شدهههههههههههههههههه دوسش دارمممممممممممممممممممممممم


سلام هیجان جونم
ممنونم گلم
چشمات نازه بوسسسسسسسسسسس
نینا
13 خرداد 92 18:14
سلام الناز جونم
بیا خیلی دلم واست تنگ شده ها


سلام نینا جون چشم گلم ببخش ما تو اسباب کشی بودیم و اینترنتمون هم امروز وصل شد
ایشالا از این به بعد راحت تر میام
ارکیده(افسانه)
23 خرداد 92 13:51
تولدت مبارک الناز جووووووونم..انشالله 100 ساله بشی...
خدا اهورای شیرینت رو واست هزار سال نگه داره...و امیدوارم امسال خونه بخری و از این همه اسباب کشی راحت شی...اسباب کشی خیلی سخته...یک خسته نباشی حسابی به تو عزیزمممممم


وایییییییییی ممنونم افسانه جونم بهترین آرزو رو برام کردی گلم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس