اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

کارای جدید اهورا جون+عکس

1392/4/5 3:30
نویسنده : مامان جون
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم به پسر گل و یکی یکدونه ی مامان niniweblog.com

عزیزم این روزها هر چی میگذره احساس میکنم بیشتر دوستت دارم و تو لحظه به لحظه شیرین تر از قبلت میشی niniweblog.com

بعضی وقتا انقدر فشارت میدم که دلم میخواد دوباره بری توی دلم و مال خود خود خودم بشی niniweblog.com

عشق من واکسن پایان ٤ ماهگیت رو زدیم و شما خیلیییییییییییییییییییی دردت گرفت و بد جور گریه کردی niniweblog.com(الهی قربونت بره مادر) سبز

طبق معمول من نتونستم نگاه کنم و رومو برگردوندم و مادر جون زحمت کشید و پاتو نگه داشت ، بابایی هم رفته بود تهران برا درسش و پیشمون نبود.عزیزم شما ٣روز تب کردی. ٢روزش شدید بود و روز آخر خفیف niniweblog.com

آخه اینهمه واکسن واقعا لازمه برا شما فنقلیا میزنن سوال

آخه واقعا بچه ها با این جسه کوچیکشون چقدر باید درد بکشن niniweblog.com

الهی قربونت برم عزیز دلم niniweblog.com

خلاصه چند روز بعد هم بابا اومد و پروندت رو از بهداشت گرفتیم که بیاریم برای آدرس خونه جدیده که هنوز نبردیم گلم مژه

امروز دومین بار بود که با بابایی بردیمت حموم و شما خیلییییییییییی پسر خوبی بودی و اصلا گریه نکردی niniweblog.com

روز ١ تیر ماه بود که برای اولین بار منو بابا بردیمت حمومniniweblog.com و شستیمت ،نمیدونی من چقدر ترسیده بودم و بابا هول کرده بود.من گذاشتمت روی ابر حموم و با ترس و دلهره شستمت ،آب هم کمی سرد بود و نمیدونم به خاطر سردی آب بود یا به خاطر اینکه فهمیده بودی دست ٢تا ناشی افتادی انقدر گریه کردی ولی خوب اونروز هم گذشت و ما خیلی خوشحال شدیم که تنهایی تونستیم بشوریمت بابا هم نقش ناظر رو به عهده داشت و حوله به دست آماده بود تا بپوشونیمت niniweblog.com

دیروز بود که تونستی به حالت خوابیده برگردی و به حالت دمر افتادی،الهی قربونت برم نمیدونی که چقدر تلاش میکنی تا به هدفت برسی niniweblog.com کلی دست و پا میزنی تا وسایل رو بگیری تا دوربین رو میارم ازت عکس بگیرم سریع تلاش میکنی تا دوربین رو بگیری و شکار لحظه های منو خراب میکنی یول

٢تیر ماه هم بود که از حالت دمر برگشتی و به رو خوابیدی ،البته این حالت رو تو ١ ماهگی انجام میدادی که من یه مدت ،دیگه به پشت نزاشتمت و فک کنم یادت رفت

نمیدونی چقدر دوستت دارم عشقم niniweblog.com niniweblog.com

راستی دیرو رفته بودیم دکتر و ٤ ساعت و نیم بود که بیرون بودیم،من برات شیشه شیر برداشتم و ٦٠ سی سی درست کردم.شما بر خلاف اینکه شیشه دوس نداری اما از گرسنگی همشو تا آخر خوردی،niniweblog.comخلاصه خسته و کوفته برگشتیم خونه که کلید در خراب شد و موندیم پشت درعصبانی و بعد از کلی کلنجار رفتن با در نگهبان ساختمون اومد قفل رو شکست و ما تونستیم وارد خونه بشیمابرو تو همون حالت خستگی و اعصاب خورد، بابایی بینی شما رو با شوخی گرفت وشما شروع به خنده کردی وای اهورااااااااااااااااااااااای من، نمیدونی خستگی از تن من و بابا در رفت ،ماچاصلا فراموش کردیم چه اتفاقایی افتاده بود و چقدر پا درد و ............ ایشالا لبات همیشه خندون باشه پسرم قلبخیلی دیر داری میخندی از اولش هم سر سنگین بودی دیر لبخند زدیچشمک

پسر قشنگم انقدر فرنی دوس داری که نگو،niniweblog.comهی دست و پا میزنی که قاشق بعدی رو بهت بدم،وای نمیدونی با چه وضی بهت غذا میدم،سرتو تا آخر میبری پایین و میخوای پیش بندت رو بخوری ناراحتو بعدش با زور سرت رو میارم بالا که سریع دستت رو میزاری داخل دهنتآخ و من با سختی دستت رو هم نگه میدارم و تا میخوام قاشق رو بزارم داخل دهنت، تو یه هو با کله میای جلو و غذای داخل قاشق به همه جا مالیده میشه هیپنوتیزمو من نمیدونم حرص بخورم کلافهیا بهت بخندم ؟که البته بیشتر وقتا شکممو میگیرمو بهت ریسه میرمقهقهه

آخه مامانی تو خیلی ماهی قربونت برم الهیniniweblog.com

راستی یه اسباب بازی داری از این اردکای پلاستیکی که فشار میدی صدا میده ،برا حمومه و هر وقت منو بابا فشارش میدیم نمیدونم چرا بغض میکنی niniweblog.com

تا میزاریمت روی بالشت سریع میخوای خودت رو به حالت نشستن بلند کنی و اگه حواسمون بهت نباشه چون هنوز تعادل نداری با کله جلو میری niniweblog.com

تازگی ها هم میزاریمت تو روروئک،البته چرخاشو در آوردیم و اندازشو کوتاه کردیم با سختی قدت میرسه niniweblog.com

این عکس هم برا روزیه که بردیمت واکسن بزنیم (قبل از واکسن)

الهی مامان قربونت بره تو پست بعدی سعی میکن عکسهای بیشتری بزارم براتماچماچقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 2:25
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
عمه سیما
8 تیر 92 14:40
عمه قربونت بشه


خدا نکنه عزیزم
قالبهای کودکانه کودک من با عکس آتلیه کودک شما
27 تیر 92 2:39
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
ارکیده(افسانه)
8 مرداد 92 19:54