اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

مسابقه نی نی شکمو

1392/4/8 2:49
نویسنده : مامان جون
441 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.comسلامممممم سلامممممم صدتا سلامممممممممممniniweblog.com

هورااااااااااااااااااااا niniweblog.comهوراااااااااااااااااااااا

سلاممممممممممم به دوستای گلم و همه عزیزانی که همیشه محبت دارید و بهمون سر میزنید ماچقلبماچقلب

اهورا کوچولوی ما تو جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده niniweblog.comniniweblog.com  niniweblog.com  niniweblog.com

فقط با ارسال یک پیامک کد 243  رو به شماره 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید niniweblog.com

niniweblog.com

قوانین:

*هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) niniweblog.com

 

*هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیر این صورت رای محسوب نمی شود.  niniweblog.com

niniweblog.com

راستی:

یک نفر از رای دهندگان به قید قرعه : کارت هدیه یک میلیون ریالی niniweblog.com

 

... و جوایز ارزنده دیگر برای نفرات یازدهم تا بیستم niniweblog.com

niniweblog.com


مهلت ارسال رای :جمعه، هجدهم مرداد ماه، عیـــد سعیــد فـــطر niniweblog.com

بغلقلبماچاز همتون سپاسگزاریم و خیلی دوستون داریمماچقلببغل

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه
8 تیر 92 3:55
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
123
8 تیر 92 9:16
اين پيام ماله من نيست ولي بخونش تورو امام زمان قسم ميدم اين پيام رو بخون.دختري از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند،شبي خواب حضرت زينب(س)را ديدم در گلوم آب ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به بيست نفر بگم،اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد ديگري اعتقاد داشت 20 ميليون به دست آورد به دست كس ديگري رسيد عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زينب(س) اعتقاد داري ابن پيامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز ديگه منتظره يك معجزه باش تورو خدا بفرست
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
10 تیر 92 18:54
سلام عریزم خوبی من رای رو دادم


ممنونم مامان دوقلوها خیلییییییییییییی لطف کردی عزیزم
بوسسسسسسسسسسس برا خودت و دوقلوهات
لیلا
10 تیر 92 19:50
سلام الناز گلییییییییی . خوبید ؟؟؟ ماشالله بخورم اون پسرت رو

من رای دادم اما نمیرسه اصلا نمیدونم چرا . واسه من دلیوری نمیزنه . تلاشم رو کردم امیوارم ثبت شده باشه

موفق باشههههههههههه انشالله


مرسی لیلا جان خیلی لطف داری عزیزم
ممنونم که ای دادی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سونیا
11 تیر 92 0:21
مرسی پیش ما اومدی بازم بیاید پسر نازی داری من بهش رای دادم من شمارو لینک میکنم اجازه هست


سلام عزیزم خیلی ممنونم از لطفتون
من آدرس شما رو ندارم که لینکتون کنم
کاش دوباره بیایید و آدرس بدید
امیرمهدی و عمی
11 تیر 92 10:57
سلام مامانی مهربون
انشاله گل پسرتون حتما برنده میشه
ممنون که پیش ما اومدین
رمز هم خصوصی میذارم


ممنونم عزیزم خیلییییییییی لطف دارید
هیجان
16 تیر 92 10:38
من رای دادم به وروجک کوچولومون از طرف اونا پیغامی نیومده اشکال نداره؟
بخور نوش جونتتتتتتت با اون چشمات عزیز دلم


مرسی عزیزم
ღ☠ღحـــــامـــــدღ☠ღ
21 تیر 92 16:48
سلام مامان جون و سلام به روی ماه شاخ شمشادت ماشالا ماشالا داغشو نبینین ایشالا خدا حفظش کنه و خدا سایه پدرو مادرو از سرش کم نکنه از طرف من مدیونی نبوسیشا بگو از طرف حامد اینجوری هم بکن اوووووووووووووم ببوسیشا از طرفم
رادمهر و مامان
31 تیر 92 17:17
الناز جون خوبی؟ منتظر پست جدیدت هستماهورا


سلام عزیزم
شما خوبی؟ من جند وقته دارم برا اسباب کشی مادرم کمک می کنم برا همون وقت نکردم بیام