اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

ماه 4 بارداری

1391/6/13 16:56
نویسنده : مامان جون
2,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینملبخند

خوبی گلم؟به سلامتی 11 روز هستش که 3 ماه کامل تموم شده و وارد ماه 4 شدیمقلب

عزیز دلم من کلی تغیر کردم

تا حالا شکمم معلوم نبود اما این ماه کمی معلوم شده و بابا کلی زوق میکنهخجالت

مامان جونی شبا واسه خواب خیلی اذیت میشم،آخه باید به پشت یا به رو نخوابم

فقط میتونم به پهلو بخوابم و این خیلی برام سخته چون عادت ندارمخمیازه

 

خیلی زندگیم تغیر کرده اما وقتی فکر میکنم که آخرش چه نتیجه قشنگی حاصل میشه و تو با اونهمه شیرینی میای پیشم همشو بی خیال میشمفرشته

راستی عزیزم منو باباجون هنوز اسم خوب نتونستیم برات انتخاب کنیم،قسمت انتخاب اسم واقعا سخته عزیز دلم تعجبفکر کنم آخر این ماه جنسیتت مشخص بشه عشقم امیدوارم هر چی که هستی سالم باشی،هر شب یه آیت الکرسی میخونم برات که سالم وصالح باشی گلممژه

امروز دلم گرفته بود با بابایی رفتیم پیاده رویناراحت

مامان جون ما خانوما وقتی دلمون میگیره باید بریم خرید تا حالمون خوب بشهنیشخند

وبرای اینکه حال منم خوب بشه با بابا رفتیم خرید و برای وروجکمون خرید کردیمنایت اسکین

ایشالا مبارکت باشه گلم

سرویس حوله و قاشق چنگال خریدیم برات جیگرم به همراه یه پشه بند که تشک و بالشت داره و وقتی بریم باغ میتونی راحت توش بخوابی و دو جفت جوراب که خیلی جیگرنماچ

بعدم رفتیم خونه مامان بزرگ و اونارو به بابا و مامانم نشون دادم و اونا هم خیلی زوق کردن گلم

بابا جون خیلی دوستت داره ها هی میگه دوس دارم نی نیمون زودی بیاد ببریمش باغ و تو این پشه بند بخوابونیمش منم نگاش کنمنایت اسکین

ببین چقدر با احساسهقلب

2هفته پیش هم رفتیم بانه و مامانم سفارش کرده بود هر چیز خوبی که دیدم برات بگیرم که چیزای زیادی نبود فقط یه پتوی خیلی خوشگل خریدیم با یه شیشه شیر که توش پره جغجغه هستش به همراه یه جفت دستکش،آخ که من اون دستکشای کوچولوتو بخورمماچ

راستی گلم امروز درست 14 هفته و 4روز رو تموم کردی

یعنی تو هفته 15 هستی خیلی دوس دارم زودتر این روزا بگذرن و تو بیای تو بغلم عزیز دلم

الانم ساعت 2:29 بامداده که دارم برات مینویسم عزیزترینم

بعدا میام و در مورد ویارم برات مینویسم عشقم

مراقب خودت باش

دوستت داریم عزیزمچشمکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
18 شهریور 91 20:05
آخی عزیییییزم ناااازی . انشالله به سلامتی و دلخوشی . مباااااااااااارکه .


مرسی جیگرم
ن منتظرم تا زودتر با خبرای خوش بیای گلم
شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:39
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها
اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم
http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184



سلام عزیزم حتما سر میزنم گلم ممنونم