اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

اهورا کوچولو در خونه مادر جون

1392/9/14 12:28
نویسنده : مامان جون
721 بازدید
اشتراک گذاری

مسافرت به خونه مادر جون به روایت وروجک

شلاممممممممممممم

همه خوفین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول اژ اوتوبوش شلو کنیماز خود راضی من بلا خودم صندلی مخشوش دالمچشمک

بعدشم بلسیم به کالای مورد علاخم که لفته بودم خونه خان دایی

همه منو چلوندن(البته این عکسا ماله تابشتونه)خمیازه

دایی امیرم گشنشه میخواد گوشمو بوخوله زبان

اینم من و سامی کوشولو.مشل لباشای سامی رو ژندایی معصومه بلا منم خلیده حسود نشمنیشخند ملسی ژندایی مهلبونقلب

من تو ماشین سامی niniweblog.com

سامی میگه ماشینمو بده کلافه

من میگم دوش ندالم ماشین هودمهههههههههه باباااااااااااااااا بلام ماشین میخلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگران

خلاشه آخلش مجاب میشم اژ ماشین بیام پایین(البته به زور) گریه

ولی اینسلی سامی کوشولو منو شوال ماشینش کلدهماچ هههههههه دلم برا اینکه بیای نژدیکم منم بیخودی بژنم ژیر گریه تنگ شده سامیمژه

اینجا هم اهورا خان در حال خرابکاری هستش و یکی دیگه از سه پایه های گل رو هم شکسته

اهورا میگه :من داشتم دنیای اطلافم رو کفش میکردم قهر

اِ اِ اِ  مامان باژم مچمو گلفتیا ساکت

من فقط میخواستم بلات گل بچینم niniweblog.com

ندا تون آخ

بیا این گل بلای تو عینک

خواهش میتونم مژه

ممیخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناراحت

همین یه بالو بدیر ماچ

یکی اژ کالای مورد علاخم باژی با کنترله و دوش دارم با کمک مامانی از مبل بالا بلم دلقک

هر روز بهونه میگیلم تا مامان منو ببله دَل دَل تاژه یه سریم به سالن مادر جون میژنم تا انرژی بگیله niniweblog.com

مشغول مرتب تردن CD های دایی جون بودم که گاوچران

باژم مامانم سر رشید ناراحت

این میژه هم همش میخوله به سر منگریه

بعضی وختا هم به تماشای تلویژیون مشمول میشم niniweblog.com

ای بابا باژم این دختل خنگه لو نشون میدهابرو

بعژی وختا هم مامانم به ژور منو میژاره تو استخل بادیم niniweblog.com

ولی من اژش خوشم نمیاد و ژود میام بیلون.میدونی چلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چون مایو ندالم بعدشم استخل بدون آب واسه بچه کوشولوهاشت نه مندروغگو

بعژی وختا هم میلم ژیر میژ تفلون و کلی خوش میگژله

تاژه یکی اژ کالای لوژانم این بود که هی بلم با باند و میژ دایره تمپک بژنم niniweblog.com

مامان خوب میژنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخلشم خشته میشم و لالام میاد و بابایی منو میخوابونه niniweblog.com

 البته کالای خطل ناک زیاد میکنم ولی دیگه خشته شدمابرو

خونه مادل جونو پدل جونو دوش دالم

چون هم بوژولگه هم هوشدله و هم همه چی توش هشت تاژه هل چیرم خلاب کنم اژ مامانو بابام خسالت نمیگیلن

پدرجون  و  مادرجون دلم بلاتون تنگولیدهگریه

پسندها (1)

نظرات (0)