اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

اولین برف زمستونی

1392/9/14 21:13
نویسنده : مامان جون
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر قشنگ منniniweblog.com

اولین برف زمستونی زندگیت رو امروز صبح دیدی niniweblog.com

خیلی منظره زیبایی بود و من کلی از بارش برف خوشحال شدم niniweblog.com

پسرم برف هم یکی دیگه از بی شمار نعمت های خداست niniweblog.com

خدای بزرگی که به همه چیزِ بنده هاش فکر کرده و برای نیاز های ریز و درشتشون نعمت های زیادی رو آفریده مژه

باید همیشه بگی خدایا تو رو به خاطر تمام نعمتهایی که بهم دادی شکر میکنم بغل

عزیز دلم دونه های سفید برف مثل توپ سفید کوچولو از آسمون میباریدن و زمین رو یکدست سفید کرده بودن. و منو بابا بردیمت تو بالکن تا از نزدیک ببینی و شما کلی تعجب کردی خوشمزه

امید وارم توی زندگیت همیشه قدردان همه نعمتهای الهی باشی ماچ

و از خدا میخوام تو کوچولوی دردونه رو برای من و کسانی که دوستت دارن نگه داره niniweblog.com

 

امیدوارم زودتر بزرگ بشی تا سه تایی با هم بریم و برف بازی کنیم و آدم برفی بسازیم niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (0)