اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

شیرین کاریای گل پسری

1392/9/26 23:11
نویسنده : مامان جون
391 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com    92/9/26      niniweblog.com     

niniweblog.com        

سلام دردونه ی منniniweblog.com

مامانی باز اومده تا برات از شیرین کاریا و دلبریات تعریف کنهniniweblog.com

ولی یکم طولانیهنیشخند

دیروز وارد 11 ماهگی شدی. 11 ماهگیت مبارکماچ و من نتونستم بخاطر یخبندون تنهایی ببرمت بهداشت و قراره با بابایی آخر هفته ببریمت  niniweblog.com

عشق من دقیقا 15 آذر 92 ،بود که اسم بابا رو برا اولین بار صدا زدیتعجب.بابا از سر کار اومده بود و خسته روی کاناپه خوابش برده بود،تو چند بار رفتی و با زبون بچگونت هر چی سرو صدا کردی و دستت رو به صورتش زدی بیدار نشد.و چند بار هم من صداش زدم...که یهو متوجه شدم انگار شما هم با من هم کلام داری بابارو بیدار میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

من میگفتم هااااااااااااادیییییییییییی    هااااااااااااااااادییییییییییییییییییمژه

یهو شنیدم که شما گفتی  آاااا   دیییییییییی           آاااااا         دییییییییییییییقلبتشویق

درست تو همون ریتمی که من صدا میزدمهوراابله

خلاصه زودی با ذوق باباتو بیدار کردم تا بشنوه اونم تا دید که تو صداش میزنی خواب از سرش پریدگاوچران
بعدشم از ذوقم سریع رفتم و به مامان و بابام زنگ زدم و خبر دادم.وای چقدر دوس دارم وقتی میبینم اسم بابا رو صدا میزنی و تازگیا میگی هَههههههه دِههههههههههه هَهههههه دِهههههههههخنده

تازه به بده هم میگی اِ دِههههههههه niniweblog.com

از میز آرایش آویزون میشی و وسایل روشو میخوای و هی میگی اِ دِهههههه     اِدِهههههههه niniweblog.com


چند وقتم هست بهت یاد میدم به غذا بگی به به که دیروز یه دفعه به بابا گفته بودی بَ بَ

و امروزم وقتی من گفتم شما هم اول گفتی بَ و بعد گفتی بَ بَ.بعد من از ذوقم جیغ زدم و شما دیگه تکرار نکردینیشخندزبان


چند روزم هست مثل یه سری از این پیر زن پیر مردا که زیر لب قُر میزنن شدی،البته حرف نمیزنی فقط دهانت رو اونطوری تکون میدی خیلی خوشم میاد.قهقههیا همش با لبات بازی میکنی و ادا در میاری، مثلا برا نشون دادن اینکه چیزی رو نمیخوای کلی لباتو کش میدی جلو و اخم میکنی و اون مدلی نارضایتیت رو نشون میدیخنده

داری سعی میکنی بتونی بایستی. و برا یه لحظه دستت رو از مبل یا هر چی که ازش کمک گرفتی ول میکنی و یه هو تالاپ میخوری زمین هیپنوتیزمخوبه مای بی بی داری والا معلوم نبود چی میشود خخخخخخخخخخنده

چند روز پیش پیش تلویزیون واساده بودی و میخواستی دکمه پاور رو فشار بدی و نمیتونستی،هی گریه میکردی که ما تی وی رو برات روشن کردیم و همین که روشن شد تو خوشحال شدی.niniweblog.comقربونت برم که میدونی کدوم دکمه مربوط به روشن و خاموش شدنشه niniweblog.com

روروئکت رو گذاشتم جلوی سیم آنتن و سیم ADSL تا نتونی بری اون سمت و تو همش سعی داری روروئک رو از سر راه برداری تا به هدفت برسی که فعلا زورت نرسیده  niniweblog.com

آماده ای تا یه موزیک پخش بشهniniweblog.com و اون موزیک تا هر وقت که طول بکشه تو نانای میکنی و هی خودتو تکون میدی .قربونت برم الهی تا موزیک تموم نشه تموم نمیکنی و یا بابا برات نانای میخونه بازم شروع به رقص و تکون دادن خودت میکنی niniweblog.com

از همه جا قشنگ ترش اینه که تو خونه بین پدر و پسر سر من دعواست niniweblog.comو من کلی ذوق میکنم و به خود میبالمniniweblog.com.تو اصلا اجازه نمیدی بابات بیاد سمت من و بهم محبت کنه یا اینکه فقط با هم حرف بزنیمniniweblog.com و تو هم هی میای سمت من و سر بابا داد میزنی و کلی دَدَدَدَدَدَ میگی niniweblog.com
هی میری آویزون میزآینه شمعدون میشی و گوشت تنمو میریزیniniweblog.com،نمیدونی چقدر منو میترسونی.فک کنم خودتم متوجه شدی که روی اون قسمت حساسم برای همین هی میری اونجا عصبانی

یا با دوچرخه ورزشی بابا یا با میل پارالل بازی میکنی،آخه عزیزم اینهمه اسباب بازی چرا گیر میدی به وسایل بزرگترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ niniweblog.com

کتاب رو برمیداری دستت و ادای مطالعه کردن درمیاریniniweblog.comوقتی قراره من یا بابا کتاب بخونیم کلی سرو صدا میکنی و ادا اوصولی در میاری تا کتاب خوندن رو تموم کنیم و به شما توجه کنیمniniweblog.com

تازگیا دالی رو یاد گرفتی و از بازی دالی خیلی خوشت میاد و هی صورتت رو اونور میکنی بعد برمیگردونی به سمت ما یعنی دالی niniweblog.com

سوار تاب که میکنمت خیلی خوشت میاد به خودم کشیدی و عاشق تاب بازی هستیبغل.اونروزی که داشتم رو تاب بازیت میدادم و شعر تاب تاب عباسی رو برات میخوندم یه لحظه مکث کردم که تو سریع گفتی دا  دا یعنی همون تاب تاب niniweblog.com

چند روز پیش بابا خونه نبود و رفته بود تهران و تو همش دنبال بابات میگشتی میرفتی دم در اتاقش و اتاق خواب بعد دم در حموم و آشپزخونه و هر جا میرفتی اسمشو صدا میزدی niniweblog.comبعد نصفه شبی میر فتی پشت در خونه میشستی و میگفتی دَه دَهniniweblog.com

چای خیلی دوس داری و تو شیشه بهت چای میدمniniweblog.comو همش شیشه شیرتو میگیری تو دستت و به حالت نشسته مک میزنی و خوب همش هوا میخوری و من سریع میام درستش میکنم و میدونی من رو اینکار حساسم و بیشتر برا جلب توجه اینکارو انجام میدی  niniweblog.com


یا برا جلب توجه هی سرفه میکنی niniweblog.com

وقتی میبرمت پشت شیشه یا تو بالکن خیلی ذوق میکنی و کلا در در رو دوس داری و میگم اهورا بریم دردر شما هم هی با خوشحالی میگی ده ده ده ده ده niniweblog.comو وقتی بابا میخواد بره سر کار یا خرید قایمکی میره تا دنبالش راه نیفتی و اگه کسی هم بیاد دم در و باهامون کار داشته باشه کلی گریه میکنی که چرا من در رو بستم و ما نرفتیم بیرون یا اونا نیومدن تو نیشخند


کانالای تلویزیون رو عوض میکنی و اصلا به روی خودت نمیاری و اینکارتم یه موقع هایی برا جلب توجه کردنهniniweblog.com

زیرت زیرانداز میندازم و بهت کیک و بیسکوییت میدم بعدش زود خودتو از روش بلند میکنی و زیر اندازو میتکونی تو خونه و کللللللل خونه پر میشه با تکه های کیک و بیسکوییت و نون niniweblog.com

آخهههههههههههههه عزیزم من چند بار تو روز بابایی خونه جارو بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟نیشخندچشمک چقدر من خونه  جمع کنم niniweblog.com وروجک مثلا داری کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

تازگیا هم که قاشق پر غذا رو تو دهانت میزارم و شما همون دیقه شروع به فوت کردن میکنی و کل هیکل من و خودت پر میشه از پوره سیب زمینی و سرلاک و انواع غذاهایِ وروجک niniweblog.com

 

همچنان شبا زیاد از خواب بیدار میشی و دیشب با سرو صدات بابایی رو هم از خواب بیدار کرده بودی و طفلی کلا نتونسته بود خوب بخوابه niniweblog.com

یادمه یه مدت که بابا مریض بود و خوابش سبک بود تو که هی بیدار میشدی بابا متوجه شد و گفت وایییییییییی این چرا اصلا نمیخوابه niniweblog.com.بعد صبح که از خواب بیدار شدم دیدم بابا خونه نیست رفته بود برام گل و شیرینی بخره که انقدر زن فداکاریم مژهو هر چقدر بیدارم میکنی من بابایی رو اذیت نمیکنم تشویق من یه فرشته ام که گیر بابایی افتادم خجالت

 

در کل خیلی جیگری و خیلی دوست داریم مامانی و این روزا کلا کارت اینه که جلب توجه کنی.غافل از این که تو کل دنیای منی و من همه فکر و ذکرو حواسم پیش توئه وروجکم niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)