اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

خرابکار خانه ما

1393/5/3 2:16
نویسنده : مامان جون
897 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی یکی یک دونه من

دیروز گوشی موبایل مامان رو خراب کردی غمگین

ظاهر گوشیم سالمه اما صفحه تاچش اصلا کار نمیکنه و از دیروز کلی دلتنگ دوستای وایبر و لاینم شدم و یه جورایی تو ترکم شاکی خخخخخخ

بابایی هم بیشتر از من قصه خراب شدن گوشیمو میخوره خجالت

امروز هم برد درستش کنن گفتن باید صفحش عوض بشه که 600 تومن هزینشه تعجب

ما هم تصمیم گرفتیم ببریمش تهران ببینیم چی میشه چشمک

عزیزم چند وقت پیش هم کنترل تلوزیون رو دل و جیگرشو کشیده بودی بیرون که با بدبختی درستش کردم درسخوان

ماشالا تازگیا دس به خرابکاریت حرف نداره قربونت برم راضی

راستی پس فردا میریم خونه خاله زهره و یکشنبه صبح قراره از اونجا با خاله اینا راهی خونه مادر جون و پدر جون بشیم دلغکدلغکهوراااااااااااااااا

عید فطر امسال عید سیاه آقا جون هستش که مراسم داریم خدا رحمتش کنه

و 10 مرداد هم عقد دختر دایی شیما هستش که امیدوارم خوشبخت بشه بوس

راستی در کنار خرابکاریهات باید بگم که بعد از سه ماه بی قراری و متورم شدن لثه هات و هر چند وقت یه بار تبهای شدیدی که میکردی بالاخره دندون هفتم هم در اومد و ما روز 23 تیر ماه متوجه شدیم  خندونک

دندون هفتم از بالا سمت چپ خودت دوتا بعد دندون نیش ها در اومده که تو دفتر رشدت جاشو کاملا مشخص کردم دلخور

عکس هم ندارم چون هر چی عکس ازت انداخته بودم همه تو گوشیم هستش که زحمت خراب کردنش رو کشیدی گیج

فعلا با اجازه عینک

پسندها (1)

نظرات (0)