اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

از همه دوستان عزیز ممنونم

1392/5/19 18:41
نویسنده : مامان جون
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلامهورا

به همه خاله خانومای عزیز و همه ی دوستان خوبمون که همیشه هوای ما رو دارنفرشته

مسابقه نی نی شکمو به پایان رسید و از بین 852 شرکت کننده اهورای ما رتبه 128 رو آوردتشویق

خوب عیبی نداره ایشالا سریای بعد برنده میشهچشمک،هیجان تو این مسابقه زیاد بود و خیلی خوش گذشتگاوچران

ما هم زیاد دوست و آشنا نداشتیم و با این حال اهورا جان رتبه ی راضایت بخشی آورد ابله

من و اهورا کوچولو میخواستیم از همه عزیزانی که بهش رای دادن تشکر کنیم و بگیم خیلیییییییییی خیلییییییییی ممنونیم مهربونای عزیزماچقلب

و به برندگان مسابقه تبریک بگیم و همینطور از مسئولین سایت زیبای نی نی وبلاگ هم تشکر کنیم که انقدر زحمت میکشن و هوای بچه هارو دارنمژه

niniweblog.com

اهورا کوچولو میگه:

شلام خاله جونیا خوفین؟فرشته

میدونین مامانم که میخواست منو تو مسابقه شرکت بده کلی اژیتم تلدهکلافه

هی میگفت اینجویی وای نسا اونجویی وایساتعجب

خلاصه که اول از همه مامانم لباش هندونه هامو تنم تلده بود بعد یه هنونه آولدن دادن دشتم.خوشمزهاینطولی...

بفلما هندونهنیشخند

من که یه هو این صحنه رو دیدم ذوخ زده شدم اینطولیاز خود راضی

بعد شرو کلدم به ژس گلفتن.عینک

من به مامان گفتم:اینطولی خوفه؟سوال

مامان:نه نشد..مشغول تلفن

البته اون وسط یه فیژی هم میبلدمازبان

بازم من :مامان خوفه؟سوال

مامان:نهمشغول تلفن

من:مامان خوفه؟سوال

مامان:نهمشغول تلفن

و آخلش مامانم اون چیژی که دلش میخواشتو گلفتخوشمزه

منم کلی خشته شده بودمناراحتاوه

خاله جونیا ملسی به من رای دادید دوشتون دارم ماچقلبمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدپارسا
22 مرداد 92 14:50
سلام عزیزم.ممنون به وبلاگ محمدپارسا سر زدی.خدا رو شکر حالش بهتره.شما هم مواظب اهورا جان باش.امروز هم رفتیم واکسنشو با چند روز تاخیر زدیم.


سلام عزیزم خداروشکر که حالش بهتر شده
از طرف من ماچش کن گلم
مامان و بابای اهورا
22 مرداد 92 23:28
سلام. چه پسر گلی دارین. جالب اینکه اسم نی نی ما هم اهورا هستش. خیلی خوشحال شدیم عکسای اهورای ناز شما رو دیدیم. به ما هم سر بزنین. خوشحال می شیم:
http://ahoora92.ninipage.com/


سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدید
نینا
27 مرداد 92 13:14
سلام اهورا جونم خاله فدات شه
گوش مامانو میبرم که پسرمو اذیت کلده
واسه ما تو همیشه اولی
هوررررررررراااااااااا
بوس


وایییییییییی ملسی خاله نینای مهربون
دوس میدارمت بوشششششششششششششششششش