اهورااهورا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

وروجک بابا و مامان

کارای جدید گل پسری

1392/8/11 11:04
نویسنده : مامان جون
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسل مامان

خوبی گل پسرم؟

چند وقته که ما اومدیم خونه مادرجون و پدرجون داریم بهشون زحمت میدیم برا همین نرسیدم وبلاگت رو آپ کنم

خدارو شکر که مادر جون و پدرجون خیلی خوبن و مهمون نوازن و مهمون که بیشتر از دو روز خونشون بمونه اخم نمیکنن خخخخخخخخخخخ

عزیزم کارای جدیدت زیادن هرچند بعضیاش تکراریه اما هر چقدرم تکرار کنی من بازم دوس دارم و همش حس ذوق اولین بار رو بهم میده 

تا 1هفته پیش سعی میکردی روی زانوت بایستی و از یک جا کمک میگرفتی برا این کار حالا سعی میکنی کامل بایستی و چقدر برا این کارت ذوق میکنی و همچنان لحظه خوشحالی صدای غرش شیر درمیاری و کلی پز ایستادنت رو میدی(الهی قربونت برم)

ایشالا 1روز کامل  و بدون کمک هیچکس میتونی بایستی عزیزم

چند وقته که چهار دست و پا میری همش دنبالم میافتی تو خونه

و با روروئک یا چهاردست و پا همش دوس داری تعقیبم کنی

برات کاپشن و شلوار و جلیقه خریدم با یه جفت دستکش خوشگل و پاپاهای قشنگ تا از سرمای زمستون حفظت کنه عزیزم

از آینه طبق معمول خوشت میاد ولی دیگه داری سر درمیاری که یکم غیر عادیه همش تو آینه نگام میکنی بعد دوباره بر میگردی و با تعجب نگاهم میکنی انگار که شک میکنی چرا مامان 2تا شده ههههههه قربونت برم من

پدر جون برا نصب علم 40 متری رفته شهرستان ، ایشالا که قبول باشه خدارو قسم میدم به بزرگیش هر کی که باعث دلشکستگیمون میشه بد جور به زمین بزنتش. هر کی که خوب مارو میزاره و بدمونو به ناحق میگه ایشالا تو همین ماه محرم جوابشون از خدا بگیره

عاشق گوشی موبایل هستی و انقدر گوشی مادر جونو کوبیدی که همه شماره هاش زده بیرون حالا خوبه که پدرجون و مادر جون اهل خسارت گرفتن نیستن والا برشکست میشدیم

بیقراری های شبانت همچنان ادامه داره دکتر برات آز خون و ادرار و کشت نوشته که سه شنبه جوابش حاضر میشه و چهار شنبه میبرم پیش دکتر برات سونوگرافی هم نوشتن

ایشالا که چیزیت نباشه قربیونت برم من

همش دوس داری زرهای داخل بالشت رو با ناخن بکنی و بعدشم تلاش میکنی تا بخوریشون اما نمیشه ههههههه عزیزم

عزیزم تاب بازی رو خیلی دوس داری و روی تاب خوابت میبره

اگه از چیزی بدت بیاد و یا خوشت بیاد احساست رو با دستت نشون میدی،

دست راستت رو از مچ به حالت رقص با اشوه میچرخونی و احساست رو اینطوری بروز میدی و همه عاشق این حرکتت هستند مخصوصا مامانی.

زبونت رو داخل دهانت تا میکنی و مک میزنی و خیلی قیافت با مزه میشه و هی با ادا میخندی

با روروئکت کج کج راه میری و دستا و صورتت رو جلو تر از خودت میگیری و انگار میخوای بدوی و همش میری سراغ گلهای مادرجون که چند تاشو ضربه فنی کردی منم ازت عکس انداختم

عزیزم از همه حرکاتت عکس گرفتم ولی الان نمیتونم آپلود کنم بعدا سر فرصت میام خیلییییییییییییی دوستت دارم بوسسسسسسسسسسسس برا گل پسرم

 

و در آخر

پسرم هیچ وقت به خاطر کار سوابی که انجام میدی و یا 2رکعت نمازی که میخونی به دیگران فخر نفروش.نمیدونم چرا یه سری فک میکنن 2رکعت نماز باعث شده که بشن با ایمان ترین آدمای روی زمین، درحالی که بهتره چیزای دیگه رو هم رعایت کنن مثلا کسی رو تحقیر نکنن،غیبت نکنن،دروغ نگن و غیره............

عزیزترینم به هر جایگاه و مقامی که رسیدی منتش رو به سر دیگران نزن این کار فقط تازه به دوران رسیدن آدما رو نشون میده و ممکنه دل دیگران بشکنه و اصلا خوب نیست.

هیچ نیرویی نمیتونه تو رو از من جدا کنه، عذاب کشیدم تا تو درونم بزرگ شدی و لحظه ای که داشتی از وجودم جدا میشدی پر بودم از درد و خوشحالی و ناراحتی از اینکه از من جدا شدی.شب و روز به پات نشستم و تنهای تنها بیقراریاتو تحمل کردم حالا ناخن کثیفت رو هم به هیچ کس نمیدم.

از یه چیزیم بدم میاد اینکه یه سریا کوته فکر هستن و همش تو رو با بچه خودشون مقایسه میکنن معلومه که این افراد فقط میخوان تو به چشم بیای که هی میگن .من از مقایسه بدم میاد ولی میبینم اونا شما رو هی با بچه هاشون مقایسه میکنن منم متقابلا این کار رو انجام میدم.آخه یکی نیست بگه خدا هر کس رو یه جور افریده و اگر قرار بود همه مثل هم و شکل هم باشن که دنیا معنی نداشت و دنیا یا بهشت بود و یا جهنم

زود میام گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نینا
18 آبان 92 14:12
سلام مامانی بیا به پسرم رای بده بوسس http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2013110723444304013 سلام گلم رای دادم امیدوارم برنده بشه
امیر
30 آبان 92 14:31
اهورا جون سلام وقتی عکستو دیدم خیلی ناراحت شدم خیلی دوست داریم ایشالله همیشه پیش خانوادت خوش و خرم باشی دوس دارتو امیر ممنونم دایی امیر مهربون ماهمتو رو خیلیییییییییی دوس داریم